Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Ntretsa, Kristian"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η τηλεοπτική διαφήμιση και η μετεξέλιξή της με την μετάβαση στο διαδίκτυο.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2021-03-30) Ντρέτσα, Κριστιάν; Ntretsa, KristianΗ χρήση του διαδικτύου είναι ευρέως διαδεδομένη στις μέρες μας τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και από την πλευρά των επιχειρήσεων. Τα Social Media ως μέρος του διαδικτύου αποτελούν, σήμερα, ισχυρά εργαλεία διαφήμισης προϊόντων αλλά και υπηρεσιών. Οι εταιρείες μπορούν να επιλέξουν μέσα από ποικιλία ειδών διαφήμισης ώστε να γίνουν γνωστές στο ευρύ κοινό. Στο παρελθόν η τηλεοπτική διαφήμιση ήταν η πιο διαδεδομένη και είχε τη μεγαλύτερη απήχηση λόγω του γεγονότος, πως συνδυάζει εικόνα, ήχο και κίνηση. Πλέον, η διαφήμιση στο διαδίκτυο και ειδικότερα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης προσελκύει το ενδιαφέρον λόγω της απήχησης που έχουν οι εν λόγω πλατφόρμες στο κοινό και του χαμηλού κόστους τους, συγκριτικά με άλλα είδη διαφήμισης. Στο πλαίσιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας εξετάζεται η τηλεοπτική διαφήμιση και η μετεξέλιξη της με την μετάβαση στο διαδίκτυο.