Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Panagi, Konstantina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η συμβολή της παιγνιοθεραπείας σε παιδιά με αυτισμό.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2022-06-27) Παναγή, Άντρια; Παναγή, Κωνσταντίνα; Panagi, Antria; Panagi, KonstantinaΤα παιδιά που έχουν διαγνωστεί με αυτισμό αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες όταν συμμετέχουν σε κοινωνικά και συμβολικά παιχνίδια. Ωστόσο, οι δυσκολίες αυτές δεν είναι απαγορευτικές για να παίξουν με πολλούς άλλους διαφορετικούς τρόπους. Η θεραπευτική αγωγή μέσω του παιχνιδιού αποτελεί ένα εργαλείο που είναι σε θέση να βοηθήσει παιδιά με αυτισμό να πετύχουν την προσαρμογή τους σε ένα περιβάλλον. Είναι επίσης σε θέση, μέσα από τις κατάλληλες συνθήκες, να αποτελέσει ένα εργαλείο που θα βοηθήσει τους γονείς να αναπτύξουν μία πιο πλήρη σχέση με τα παιδιά τους που έχουν διαγνωστεί με αυτισμό. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τη συμβολή του παιχνιδιού στη συμβουλευτική υποστήριξη των παιδιών που έχουν διαγνωστεί με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού. Προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός της εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Στην έρευνα συμμετείχαν 103 εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Το στατιστικό πρόγραμμα SPSS v.23 χρησιμοποιήθηκε για την ανάλυση των δεδομένων. Από την έρευνα προέκυψε πως οι συνθήκες στην τάξη είναι αρκετά κατάλληλες για τη χρήση του παιχνιδιού ως μέσο εκπαίδευσης, το παιχνίδι δίνει χρήσιμα στοιχεία για τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των παιδιών και η αξιολόγηση μέσω του παιχνιδιού αποτυπώνει τις ελλείψεις των παιδιών με αυτισμό και τις αλλαγές στη συμπεριφορά τους. Επίσης το παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη των παιδιών με αυτισμό. Ακόμα το γενικό σχολείο προωθεί την ανάπτυξη του συνεργατικού παιχνιδιού, διότι το παιδί μπορεί να κοινωνικοποιηθεί και να τα βοηθήσουν τα άλλα παιδιά, υπάρχουν όλες οι ομάδες των παιδιών και αλληλοσυμπληρώνονται και προωθείται η ανάπτυξη του αισθήματος της διαφορετικότητας και ο σεβασμός απέναντι σε ιδιαιτερότητες. Τέλος από την έρευνα προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί που έχουν γνώση για τον αυτισμό θεωρούν ότι το παιχνίδι είναι σε μεγάλο βαθμό σημαντικό για την ανάπτυξη των παιδιών με αυτισμό.