Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Panagopoulou, Sofia"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Customer relationship marketing με χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές επιχειρήσεις.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2008-2-28T16:44:49Z) Παναγοπούλου, Σοφία; Panagopoulou, Sofia
    Στα πλαίσια του προγράμματος Διοίκηση Τουριστικών επιχειρήσεων κατατίθεται η παρούσα εργασία , η οποία διαπραγματεύεται την έννοια του Customer Relationship Marketing με χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές επιχειρήσεις. Μέσα από την εργασία παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη του CRM , η ιδιαίτερη φύση του και τα βασικά χαρακτηριστικά του. Ταυτόχρονα παρουσιάζεται η σχέση και ο βαθμός σημαντικότητας των δημοσίων σχέσεων στον τουριστικό κλάδο και ο διαχωρισμός των δημοσίων σχέσεων από το μάρκετινγκ. Σημαντικό τμήμα της εργασίας πραγματεύεται το Customer Relationship Marketing μέσα από τη χρήση των νέων τεχνολογιών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Αναλύονται η συμβολή και τα αποτελέσματα της χρήσης του διαδικτύου στον τουριστικό κλάδο. Επιπλέον παρουσιάζονται επιμέρους ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής του τουριστικού προϊόντος . Στη συνέχεια αναλύεται μια εμπειρική εφαρμογή του CRM από συγκεκριμένη ξενοδοχειακή μονάδα ( Galaxia Vacation Club) , καθώς επίσης παρατίθενται τα συμπεράσματα της έρευνας και τα αποτελέσματά της.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace