Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Papadogiannis, Konstantinos"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Το στρατηγικό μάρκετινγκ ως εργαλείο σχεδιασμού της πολιτικής των πωλήσεων και της επικοινωνιακής πολιτικής στους εθνικούς οργανισμούς τουρισμού.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2010-04-14T11:08:41Z) Παπαδογιάννης, Κωνσταντίνος; Papadogiannis, Konstantinos
    Το στρατηγικό μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός για τον αρχικό σχεδιασμό και οργάνωση μιας επιχείρησης που στοχεύει στην διείσδυση σε μια αγορά ή στην αναδιανομή του μεριδίου της σε μια συγκεκριμένη αγορά στόχο. Το μάρκετινγκ είναι γενικά μια προσπάθεια για την κατάκτηση της αγοράς που βρίσκεται συνέχεια σε κίνηση, παίρνοντας υπόψη μας όλα τα δεδομένα αυτής της Αγοράς (τεχνικά, νομικά, κοινωνικά, οικονομικά, ψυχολογικά), την εξέλιξη της καθώς και τις επιδράσεις της «J.J. Cannou» Στον τομέα του Τουρισμού το μάρκετινγκ είναι το κύριο συστατικό της επιτυχίας. Οι φύση του τουριστικού προϊόντος (αϋλότητα προϊόντος, ετερογένεια, ευπάθεια, αδιαιρετότητα) διαφοροποιούν το μείγμα μάρκετινγκ που ακολουθείται και διαμορφώνουν τις ενέργειες που χρειάζονται για την εφαρμογή του μάρκετινγκ στον Τουρισμό.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace