Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Papadomichelakis, Ilias"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ταξιδιωτικά πρακτορεία: επιδράσεις και ενδεικνυόμενοι τρόποι εφαρμογής.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2010-02-01T09:51:48Z) Παπαδομιχελάκης, Ηλίας; Φιλιππάκης, Χαρίλαος; Papadomichelakis, Ilias; Filipakis, CharilaosΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων εφαρμογής προγραμμάτων Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στα Ταξιδιωτικά Πρακτορεία, η περιγραφή των επιδράσεων που λαμβάνουν χώρα, καθώς και η ανάδειξη των ενδει-κνυόμενων τρόπων εφαρμογής. Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιδιώκει να αναδείξει τις ανάγκες των καταναλωτών σε σχέση με τις τάσεις της αγοράς, να παρουσιάσει τις επιδράσεις στο μοντέλο οργάνωσης ενός Ταξιδιωτικού Πρακτορείου, με δραστηριότητα στο πεδίο του ηλε-κτρονικού μάρκετινγκ και να καταλήξει σε ενδεικνυόμενους τρόπους εφαρμογής ανάπτυξης ταξιδιωτικών πρακτορείων στο χώρο του διαδικτύου. Η διερεύνηση της θεματικής της παρούσας ερευνητικής Εργασίας πραγματοποι-είται εφαρμόζοντας τη βιβλιογραφική έρευνα (Desk research) σχετικά με το ηλε-κτρονικό μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στην οργάνωση των Ταξιδιωτικών Πρα-κτορείων και την έρευνα πεδίου (Field research) για τη διερεύνηση των συνθηκών της αγοράς σχετικά με την προσφορά τουριστικών υπηρεσιών που παρέχονται στην περιοχή διερεύνησης από τα τουριστικά πρακτορεία, καθώς και τη διερεύνηση της δυνατότητας ανάπτυξης νέων δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και την υφιστάμενη δυνητική ζήτηση.Τεκμήριο Χαρτογράφηση και σύγκριση των ξενοδοχείων τεσσάρων και πέντε αστέρων της Κρήτης.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, 2022-05-10) Παπαδομιχελάκης, Ηλίας; Papadomichelakis, IliasΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την καταγραφή και ανάλυση των upscale ξενοδοχείων της Κρήτης μέσω της παρουσίας τους στην πλατφόρμα Trip Advisor. Ξεκινάει κάνοντας μια αναδρομή στα πρώτα χρόνια της δημιουργίας και ανάπτυξης του τουρισμού στο νησί ενώ επίσης γίνεται αναφορά και παρουσιάζονται στοιχεία για την συνεισφορά που έχει ο τουρισμός στη τοπική αλλά και εθνική οικονομία. Στη συνέχεια αναφέρεται πώς εξελίχθηκε το μάρκετινγκ μαζί με την ανάπτυξη του ίντερνετ και των μέσων. Στο τελευταίο κεφάλαιο του θεωρητικού τμήματος αποτυπώνεται πως πλέον τα ξενοδοχεία υιοθετούν μια καθαρά πελατοκεντρική πολιτική και πως οι on line aggregators όπως το trip advisor επιτρέπουν πλέον στον οποιοδήποτε χρήστη να μοιραστεί την άποψη του σχετικά με κάποιο ξενοδοχείο ή άλλη υπηρεσία που κατανάλωσε. Στο ερευνητικό τμήμα, για πρωτογενή έρευνα τα δεδομένα αντλήθηκαν από τη πλατφόρμα του Trip Advisor και πιο συγκεκριμένα από τις σελίδες 120 ξενοδοχείων τεσσάρων και πέντε αστέρων με σκοπό να εντοπιστούν τα βασικά χαρακτηριστικά τους αλλά και οι βαθμολογίες που τους απονέμουν οι ίδιοι οι πελάτες. Τέλος χρησιμοποιώντας και απεικονίζοντας τα δεδομένα που συλλέχθηκαν έγινε προσπάθεια μια πιο ενδελεχή χαρτογράφηση των ξενοδοχείων τεσσάρων και πέντε αστέρων στη Κρήτη.