Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Papadopoulos, Damianos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Βιομηχανία on-line ηλεκτρονικών παιχνιδιών.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2015-07-09T11:31:05Z) Παπαδόπουλος, Δαμιανός; Σταυρακάκης, Γεώργιος; Papadopoulos, Damianos; Stavrakakis, GeorgiosΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολείται, όσο το δυνατόν περισσότερο, με τον κλάδο της on-line βιομηχανίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών, που αποτελείται από, τα παιχνίδια, τα περιφερειακά και όλες της πλατφόρμες που τα υποστηρίζουν. Η ανάλυση μας ξεκινά, από τα πρώιμα στάδια ανάπτυξης του κλάδου (1940), μέχρι και το σήμερα (2015). Εξηγούμε το πώς ξεκίνησαν τα παιχνίδια, τα είδη που υπάρχουν, την εξέλιξή τους στην πορεία των χρόνων, τις τεχνολογίες και καινοτομίες που υιοθετούν, μέχρι και την υποστήριξη πολλών παικτών ταυτόχρονα στο διαδίκτυο, που αυξάνει το προσδόκιμο ζωής τους. Αναφέρουμε όλους τους τρόπους που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις, για την προσκόμιση εσόδων μέσα από τα παιχνίδια, που έχουν να κάνουν με την διαφήμιση, τις δωρεές, καθώς και την πώληση των εκάστοτε τίτλων παιχνιδιών. Περιγράφουμε τους τρόπους που κατασκευάζονται και συσκευάζονται τα προϊόντα και μελετάμε τις εναλλακτικές και παραδοσιακές τακτικές προώθησης τους, στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Επεξηγούμε τα προβλήματα, που δημιουργούν οι κερδοσκοπικές τακτικές των επιχειρήσεων, έναντι των καταναλωτών και τα μέτρα που θα πρέπει να λάβουν, ώστε να βρουν μια χρυσή τομή, ανάμεσα στην ποιότητα των παιχνιδιών και την μέση τιμή πώλησης αυτών. Επίσης αναλύουμε, τα προβλήματα του κλάδου που έχουν να κάνουν με την πειρατεία των νόμιμων προϊόντων, εστιάζοντας στο σκεπτικό ενός καταναλωτή που υποστηρίζει τον κλάδο και την διαφορά, σε αυτό ενός απλού καταναλωτή. Περιγράφουμε τα μέτρα κατά της πειρατείας, που παίρνουν οι εταιρείες και αν αυτά πετυχαίνουν τελικά το στόχο που προσδοκούν. Κάνουμε παρουσίαση καταξιωμένων εταιρειών του κλάδου, δείχνοντας το πώς ξεκίνησαν, τι έχουν προσφέρει στον κλάδο και στους καταναλωτές, καθώς και την ανάλυση των οικονομικών τους στοιχείων και την επεξήγηση της φιλοσοφίας τους. Δείχνουμε τα βήματα και το κόστος για την δημιουργία, ενός στούντιο παιχνιδιών και έναν αρχικό προϋπολογισμό κατασκευής ενός τίτλου προς πώληση στην διεθνή αγορά. Αναφερόμαστε στις κινήσεις και λειτουργίες της παγκόσμιας ένωσης προγραμματιστών, την I.G.D.A. και αναφέρουμε δράσεις και τις εξελίξεις του κλάδου. Τέλος, πραγματοποιούμε εξαγωγή συμπερασμάτων για όλα τα παραπάνω.