Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Papakonstantis, Dimitrios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μηχανοργάνωση ενός γυμνασίου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., 2015-11-09T15:21:46Z) Παπακωνσταντής, Δημήτριος; Λούμπας, Ιωάννης; Papakonstantis, Dimitrios; Loumpas, IoannisΗ διαδικασία της εκπαίδευσης ξεκινάει από την στιγμή που γεννιέται κάποιος. Τον ρόλο του εκπαιδευτή αναλαμβάνει η οικογένεια του και στη συνέχεια το σχολείο και οι ανώτατες σχολές. Ανά τα χρόνια, η μορφή της εκπαίδευσης και το εκπαιδευτικό σύστημα αλλάζει, αλλά ο σκοπός παραμένει ο ίδιος, να μεταδώσει όλα τα στοιχεία στον άνθρωπο με τέτοιο τρόπο ώστε να γίνει ενεργό κομμάτι της κοινωνίας στην οποία συμμετέχει. Σήμερα ζούμε στην εποχή της πληροφορίας. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να συνεισφέρουν στην ποιοτική βελτίωση και στον επαναπροσανατολισμό της διαδικασίας της μάθησης, μετατρέποντας το σχολείο σε χώρο αναζήτησης και ανακάλυψης της γνώσης, ανταλλαγής ιδεών και απόψεων, και δημιουργικής απασχόλησης. Ο σχεδιασμός της μηχανοργάνωσης ενός γυμνασίου δεν διαφέρει σε γενικές γραμμές από τον σχεδιασμό για την μηχανοργάνωση οποιουδήποτε σχολείου. Για να επιτύχουμε την μηχανοργάνωση ενός σχολείου θα πρέπει να έχουμε στην διάθεση μας συγκεκριμένα εργαλεία, όπως ηλεκτρονικούς υπολογιστές και περιφερειακές συσκευές, τα οποία θα συνδέονται μεταξύ τους μέσω κάποιου δικτύου. Επίσης χρειάζεται ένα πρόγραμμα που θα μας επιτρέπει την διαχείριση των δεδομένων. Τα θετικά στοιχεία στην μηχανοργάνωση ενός σχολείου είναι: 1) λιγότερη δέσμευση χώρου για την αποθήκευση των δεδομένων, 2) αμεσότητα και ταχύτητα στην πρόσβαση και την επεξεργασία των δεδομένων, 3) ευκολία στην μεταφορά των δεδομένων, 4) ασφάλεια στην ακεραιότητα των δεδομένων, 5) απομακρυσμένη πρόσβαση στα δεδομένα 6) δυνατότητα αναβάθμισης του συστήματος, 7) μικρό κόστος σε βάθος χρόνου. Τα αρνητικά είναι: 1) άμεσο κόστος για την αγορά των εργαλείων του συστήματος, 2) εκπαίδευση των χρηστών του συστήματος, 3) αναγκαία η ύπαρξη εξειδικευμένων ατόμων για την σωστή λειτουργία και ασφάλεια του συστήματος. Τα δεδομένα αποθηκεύονται σε μια βάση δεδομένων στην οποία οι χρήστες έχουν πρόσβαση με σκοπό την διαχείριση τους. Για να υλοποιήσουμε αυτό το σύστημα χρησιμοποιήσαμε τα εξής εργαλεία: το APACHE WEB SERVER που είναι ένα εξυπηρετητής του Παγκόσμιου Ιστού, την MYSQL που είναι ένα σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων και την PHP που είναι μία γλώσσα προγραμματισμού η οποία τρέχει στον Server και στον Web Browser και επιστρέφει script σε μορφή HTML. Το συμπεράσματα είναι ότι η ανάγκη να εισχωρήσει η τεχνολογία περισσότερο στον τομέα της εκπαίδευσης είναι μεγάλη, σε οργανωτικό αλλά και διδακτικό επίπεδο.