Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Papantos, Dimitrios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις. A case study.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2014-07-13T15:04:48Z) Παπάντος, Δημήτριος; Papantos, DimitriosΤη σημερινή εποχή βασικός και κύριος παράγοντας για την αποφυγή και επίλυση των οικονομικών προβλημάτων που υπάρχουν, είναι η προσπάθεια δημιουργίας σωστής πολιτικής, ορατών στόχων και καλής οργάνωσης των επιχειρήσεων. Μελέτες που έχουν γίνει στην επιστήμη του μάρκετινγκ, έχουν δείξει πως αυτό μπορεί να συντελέσει θετικά στην ομαλή λειτουργία μιας επιχείρησης καθώς και στην επίτευξη των παραπάνω. Επιλέγοντας ως θέμα το μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις, σκοπός μας είναι η πλήρης ανάλυση όλων των χαρακτηριστικών μιας αγοράς στην οποία εφαρμόζεται, των καταναλωτών αλλά και των ανταγωνιστών που υπάρχουν σε αυτή. Δείχνοντας τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται το μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, γίνονται παράλληλα αναφορές στα πλεονεκτήματα και στα μειονεκτήματα που υπάρχουν με την χρήση του. Για την σωστή καταγραφή των στρατηγικών, πολιτικών και των εργαλείων που χρησιμοποιεί το μάρκετινγκ πραγματοποιήθηκαν μελέτες σε σχετικές βιβλιογραφίες, σε άρθρα εφημερίδων, καθώς επίσης σε φύλλα εργασίας και σε επιστημονικούς ιστότοπους. Η σημαντικότητα και η αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ φαίνεται πρακτικά στο δεύτερο μέρος της εργασίας, όπου εκτίθενται πραγματικά γεγονότα εφαρμογής του πάνω σε μια ελληνική επιχείρηση. Μελετώντας τον τομέα του μάρκετινγκ καταλήξαμε στο ότι δημιουργούνται ταυτόχρονα δύο αντίθετες απόψεις. Στη πρώτη περίπτωση κατατάσσονται εκείνοι που θεωρούν πως το μάρκετινγκ αναμφισβήτητα βοηθά τη λειτουργία μιας επιχείρησης και πως χάρη σε αυτό αποκτάται ένα αξιόπιστο πελατολόγιο, και κατά συνέπεια συνεχείς χρηματικές εισροές στην επιχείρηση. Στη δεύτερη όμως περίπτωση καταγράφονται οι εναντιώσεις στο έργο του μάρκετινγκ. Αναφέρονται δηλαδή οι απόψεις, οι οποίες υποστηρίζουν πως οι στρατηγικές και η μεθοδολογία του δεν αποφέρουν τα προβλεπόμενα αποτελέσματα, αλλά αντίθετα η επιχείρηση ζημιώνεται λόγω του υψηλού του κόστους.