Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Papathanasiou, Konstantinos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Έννοια, σημασία και εφαρμογή του εσωτερικού μάρκετινγκ μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης των ξενοδοχειακών μονάδων του Νομού Λασιθίου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2015-09-09T12:28:35Z) Παπαθανασίου, Κωνσταντίνος; Papathanasiou, KonstantinosΤο εσωτερικό μάρκετινγκ αναφέρεται στο εσωτερικό περιβάλλον οποιασδήποτε επιχείρησης που αποτελείται από το ανθρώπινο δυναμικό,οι managers κατανοώντας τη σπουδαιότητα του εσωτερικού μάρκετινγκ ερευνούν,σχεδιάζουν και δημιουργούν την κατάλληλη εσωτερική στρατηγική ώστε να ικανοποιούν τις ανάγκες και επιθυμίες των υπαλλήλων και αυτοί με τη σειρά τους νιώθοντας ικανοποιημένοι από τις συναισθηματικές και υλικές παροχές της διοίκησης να ανταποδίδουν τα θετικά συναισθήματα που νιώθουν ικανοποιώντας με τη σειρά τους, τους πελάτες της επιχείρησης.Η πρωτογενή έρευνα διεξήχθη σε 3 μεγάλα και 2 μικρομεσαία ξενοδοχεία του Νομού Λασιθίου όπου μοιράστηκαν ερωτηματολόγια στους ξενοδοχοϋπαλλήλους και στους managers με σκοπό να καταγραφούν οι αντιλήψεις τους,να συγκριθούν και να εξαχθούν συμπεράσματα ως προς την ικανοποίηση που νιώθουν οι πρώτοι και που παρέχουν οι τελευταίοι.Από τα σημαντικότερα συμπεράσματα ήταν ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό ανικανοποίητων ξενοδοχοϋπαλλήλων, έλλειψη επικοινώνίας,δεν διεξάγονται σεμινάρια συνεχούς εκπαίδευσης με σκοπό τη διεύρυνση των γνώσεων και την βελτιστοποίηση των ικανοτήτων του προσωπικού και τέλος οι εμπλεκόμενες πλευρές από κοινού αντιλαμβάνονται πως το ανθρώπινο δυναμικό είναι ο κρισιμότερος παράγοντας για την ικανοποίηση των πελατών.