Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Parasyri, Eleni"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Αντιλήψεις των φοιτητών της σχολής επαγγελμάτων υγείας και πρόνοιας του ΕΛΜΕΠΑ Κρήτης, σχετικά με το διαζύγιο και τις επιπτώσεις του στην επικοινωνία μεταξύ γονέων-παιδιών.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2020-06-19) Παπαδάκη, Μαρία; Παρασύρη, Ελένη; Papadaki, Maria; Parasyri, EleniΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται τις στάσεις και τις αντιλήψεις των φοιτητών της σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΕΛΜΕΠΑ Κρήτης σε σχέση με το διαζύγιο και τις επιπτώσεις του στην επικοινωνία μεταξύ γονέα και παιδιού. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελεί το θεωρητικό κομμάτι της εργασίας, ενώ το δεύτερο μέρος αποτελεί το πρακτικό. Το θεωρητικό μέρος χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στο οικογενειακό δίκαιο και το διαζύγιο. Ακολουθεί το δεύτερο κεφάλαιο που αναλύει την περίοδο προσαρμογής, τόσο των γονέων, όσο και των παιδιών. Μετέπειτα, το τρίτο κεφάλαιο εμβαθύνει στις επιπτώσεις του διαζυγίου στους γονείς και τα παιδιά και τέλος, το τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζει τον ρόλο που έχει ο κοινωνικός λειτουργός σε τέτοιες περιπτώσεις. Στην συνέχεια ακολουθεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας με το ερωτηματολόγιο που δόθηκε στους φοιτητές και τα αποτελέσματα που προέκυψαν από αυτό.Τεκμήριο Αξιολόγηση της επαγγελματικής ικανοποίησης του νοσηλευτικού προσωπικού που στελεχώνει την Π.Φ.Υ. στο Νομό Ηρακλείου.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΠΜΣ Προηγμένη Κλινική Πρακτική στις Επιστήμες Υγείας, 2021-11-01) Παρασύρη, Ελένη; Parasyri, EleniΕισαγωγή: Η εργασιακή ικανοποίηση αποτελεί μια πολύπλευρη θεματική έννοια, καθώς επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες και κατ ΄επέκταση επιδρά σε πολλές διαστάσεις της προσωπικής, κοινωνικής, ψυχικής και επαγγελματικής ζωής των ατόμων. Στους παράγοντες που επιδρούν στην εργασιακή ικανοποίηση συμπεριλαμβάνονται αυτή κάθ΄αυτή η φύση του επαγγέλματος, τα προσωπικά χαρακτηριστικά του εργαζόμενου, οι συνθήκες εργασίας, καθώς και το συνολικότερο εργασιακό περιβάλλον. Ειδικά για τους νοσηλευτές η εργασιακή ικανοποίηση αποτελεί μια ιδιαίτερα δύσκολη και σύνθετη στη διερεύνησή της έννοια, καθώς από τη φύση του το νοσηλευτικό επάγγελμα είναι εξαιρετικά επίπονο και απαιτητικό. Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να αναδειχθούν όλες εκείνες οι παράμετροι που σχετίζονται με την εργασιακή ικανοποίηση του νοσηλευτικού προσωπικού. Ειδικότερα η εργασία διαρθρώνεται σε δύο βασικά μέρη, στο θεωρητικό και στο ερευνητικό. Το θεωρητικό μέρος ξεκινά με την εισαγωγική παρουσίαση των στοιχείων γύρω από τη θεματική της εργασιακής ικανοποίησης και ακολουθεί μια σύντομη ιστορική αναδρομή στην έννοια και τις θεωρίες της, αλλά και στον τρόπο που οι διάφοροι μελετητές προσπάθησαν να την προσδιορίσουν μέσα στο πέρασμα του χρόνου. Στη συνέχεια του θεωρητικού μέρους γίνεται αναφορά στους παράγοντες που επηρεάζουν την εργασιακή ικανοποίηση με ειδική μνεία στο νοσηλευτικό επάγγελμα, ενώ το θεωρητικό μέρος ολοκληρώνεται με παράθεση ρεαλιστικών μεθόδων παρακίνησης του νοσηλευτικού προσωπικού. Ακολουθεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας όπου αποτυπώνεται η μεθοδολογία και ο σκοπός της έρευνας, συμπεριλαμβανομένων των αποτελεσμάτων και των συμπερασμάτων αυτής. Σκοπός: Σκοπό της εργασίας αποτέλεσε η διερεύνηση του βαθμού της εργασιακής ικανοποίησης, καθώς και των προσδοκιών του νοσηλευτικού προσωπικού που υπηρετεί στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας και ειδικότερα των νοσηλευτών που εργάζονται στις Τοπικές Μονάδες Υγείας (ΤΟ.Μ.Υ.) και στα Κέντρα Υγείας (Κ.Υ.) του Νομού Ηρακλείου Κρήτης. Μεθοδολογία: Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι αυτή της συγχρονικής μελέτης και πραγματοποιήθηκε με σκόπιμη δειγματοληψία, με χρήση του ερωτηματολογίου αυτοαναφοράς, (The Greek Nurses Job Satisfaction Scale). Αποτελέσματα: Στα αποτελέσματα της έρευνας φάνηκε ότι η ικανοποίηση των συμμετεχόντων εστίασε σε συγκεκριμένους παράγοντες, όπως οι διαπροσωπικές σχέσεις με τους ασθενείς και τους υπόλοιπους επαγγελματίες υγείας, αλλά και σε άλλους παράγοντες, όπως η αναγνώριση της προσφοράς ή οι εργασιακές συνθήκες. Στους παράγοντες δυσαρέσκειας κυρίαρχη θέση φάνηκε να έχει η αναγνώριση της προσφοράς και ακολούθως ο φόρτος και το ωράριο εργασίας, καθώς και η σχέση με τους υπόλοιπους συναδέλφους. Όσον αφορά τις προσδοκίες αυτές στο μεγαλύτερο μέρος του νοσηλευτικού προσωπικού φαίνεται να επαληθεύτηκαν, ωστόσο σημαντικό μέρος των συμμετεχόντων δήλωσε ότι δεν είχε προσδοκίες, ενώ δεν έλλειψαν και αυτοί που μετάνιωσαν από την επιλογή τους να γίνουν νοσηλευτές. Συμπεράσματα: Χρειάζεται επιπλέον προσπάθεια για να ενισχυθεί η ικανοποίηση στο νοσηλευτικό προσωπικό, αλλά και για να βελτιωθούν οι παράγοντες οι οποίοι επιδρούν αρνητικά σε αυτή. Όπως φάνηκε από τα αποτελέσματα της έρευνας, οι προσλήψεις προσωπικού, η βελτίωση των εργασιακών συνθηκών, η αύξηση των αποδοχών και η συνεχιζόμενη νοσηλευτική εκπαίδευση, θα συντελούσαν προς αυτήν την κατεύθυνση.