Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Partsinevelos, Emmanouil"

Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Ανάλυση και παρουσίαση κλιματολογικών δεδομένων νήσων Αιγαίου.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε., 2008-05-15T17:22:05Z) Παρτσινέβελος, Εμμανουήλ; Partsinevelos, Emmanouil
    Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται κύριες παράμετροι όπως η θερμοκρασία, ο υετός, η ένταση και η διεύθυνση του ανέμου για την περιοχή του Αιγαίου, βασισμένες στις παρατηρήσεις του δικτύου των μετεωρολογικών σταθμών της Εθνικής μετεωρολογικής υπηρεσίας στα νησιά του Αιγαίου.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Στρατηγικές ανάπτυξης στην Ελλάδα.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2017-07-10) Μιράντα, Μαρίνα -Τζόυ; Μίχος, Χαράλαμπος; Παπαδάκης, Δημήτριος; Παρτσινέβελος, Εμμανουήλ; Miranta, Marina -Tzoi; Michos, Charalampos; Papadakis, Dimitrios; Partsinevelos, Emmanouil
    Στη παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται η σπουδαιότητα της στρατηγικής των επιχειρήσεων. Όπως μια επιχείρηση για να λειτουργήσει αποτελεσματικά χρειάζεται να έχει στόχους και να συντονίσει τους πόρους του έτσι ώστε να μπορέσει να αναπτύξει στρατηγικές που θα προκύπτουν μέσα από τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργεί το περιβάλλον. Ο σχεδιασμός της στρατηγικής είναι πολύ χρήσιμος ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης, η διερεύνηση του ευρύτερου μακρό-περιβάλλοντος και του μικρό-περιβάλλοντος αποτελεί σημαντική διαδικασία, καθώς μέσα από την ανάλυση της SWOT,PEST και άλλων εργαλείων, η επιχείρηση ανακαλύπτει τις πιθανές ευκαιρίες αλλά και τις ενδεχόμενες απειλές που υπάρχουν. Επίσης, η επιχείρηση πρέπει να συνδυάσει κατάλληλα τους πόρους της έτσι ώστε να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Όλα τα παραπάνω όμως δεν αρκούν αν δεν υπάρχει η αποστολή για την επιχείρηση. Με βάση την αποστολή τα στελέχη καθορίζουν την θέση που θα ήθελαν να βρίσκεται η επιχείρηση τους στα επόμενα χρόνια. Ακόμα, λαμβάνοντας υπόψη το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται μπορεί να ακολουθήσει τις ανάλογες στρατηγικές ανάπτυξης . Ειδικότερα όμως, σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον η επιχείρηση ενδείκνυται να επιλέξει τις στρατηγικές ανάπτυξης. Η έμφαση στην καινοτομία, η εξωστρέφεια, η διεθνή σύγκριση σε τοπικό επίπεδο, ενίσχυση της τεχνολογίας, αξιοποιώντας την ελληνική οπτική, την ελληνική παράδοση, αποτελούν καταλυτικοί παράγοντες για περισσότερη ανάπτυξη, ενώ στο τέλος, το κράτος με πρακτικά μέτρα, θα ενισχύσει την αισιοδοξία για το επιχειρησιακό ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η παρούσα εργασία έχει προβεί σε ποσοτική έρευνα που έγινε σε δείγμα 90 στελεχών από επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Η έρευνα έδειξε το ότι σε μεγάλο βαθμό υπάρχει μια γενικότερα δύσκολη κατάσταση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και ευκαιρίες. Για τον λόγο αυτό και προτείνονται μέτρα όπως είναι η μείωση των φόρων και η ενίσχυση της χρηματοδότησης έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να κινούνται με περισσότερη εξωστρέφεια.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace