Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Pasiali, Chrysovalanti"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ευκαιρίες του σχολικού προσωπικού να παρέμβει σε καταστάσεις βίας σε εφηβικές γνωριμίες και σεξουαλική επίθεση.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2022-05-19) Βελή, Μαρίνα; Κοτσογιάννη, Μαρία-Ελένη; Μπετεινάκη, Σταυρούλα; Πασιαλή, Χρυσοβαλάντη; Veli, Marina; Kotsogianni, Maria-Eleni; Beteinaki, Stauroula; Pasiali, ChrysovalantiΣτην παρούσα μελέτη εκτιμήθηκε η πρόθεση των παριστάμενων εκπαιδευτικών για ανάληψη δράσης σε περιστατικά βίας και σεξουαλικής παρενόχλησης μεταξύ των μαθητών τους και η αποτελεσματικότητα της δράσης αυτής. Επιπλέον, διερευνήθηκε η αποδοχή της βίας και της σεξουαλικής παρενόχλησης από το σχολικό προσωπικό, τα εμπόδια τα οποία οι εκπαιδευτικοί συναντούν και οι προσλήψεις τους για το βαθμό ετοιμότητας του σχολείου. Το δείγμα αποτέλεσαν 111 εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Κρήτης, οι οποίοι κλήθηκαν να συμπληρώσουν ερωτηματολόγιο με ανοιχτού και κλειστού τύπου ερωτήσεις. Οι γυναίκες είχαν αρκετά υψηλότερη συμμετοχή σε σύγκριση με τους άντρες. Έγιναν όλες οι απαραίτητες στατιστικές δοκιμασίες προκειμένου να ελεγχθούν η εγκυρότητα και η αξιοπιστία των απαντήσεων. Τα αποτελέσματα της έρευνας εμφάνισαν υψηλή πρόθεση των εκπαιδευτικών για ανάληψη δράσης, υψηλή αποτελεσματικότητα της δράσης αυτής και χαμηλό βαθμό εμποδίων. Τέλος, ο μοναδικός παράγοντας που φάνηκε να επηρεάζει την πρόθεση του σχολικού προσωπικού ήταν η αποτελεσματικότητα.