Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Pataki, Evangelia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μελέτη μεθόδων για αποδοτικό πλάνο μάρκετινγκ με δεδομένα από συσκευές νέων τεχνολογιών.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2021-07-27) Ξυλούρης, Αριστοτέλης; Xylouris, Aristotelis; Πατάκη, Ευαγγελία; Pataki, EvangeliaΗ ραγδαία ανάπτυξη του digital marketing τις τελευταίες δεκαετίες έχει οδηγήσει στη δημιουργία πολλών νέων εργαλείων. Για να βελτιστοποιηθεί η εμπειρία του πελάτη, οι επιχειρήσεις συλλέγουν δεδομένα και τα προσαρμόζουν ώστε να προωθήσουν με αποτελεσματικότερο τρόπο τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους. Τα Social Media αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες πηγές δεδομένων. Η συνεχής εξέλιξη της επιστήμης των δεδομένων έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται κάποια ζητήματα αναφορικά με τα προσωπικά δεδομένα. Για αυτό το λόγο οι ιστοσελίδες πλέον ζητάνε την άδεια για να μπορέσουν να επεξεργαστούν δεδομένα χρηστών. Τα cookies έχουν σημαντικό ρόλο στην συλλογή δεδομένων. Το 82% των ευρωπαϊκών ιστοσελίδων κάνει χρήση αυτών. Παρόλα αυτά, λιγότερο από 16% αφιερώνει χρόνο για να επεξεργαστεί τα cookies. Οι εταιρείες πρέπει να σέβονται τους κανόνες αυτούς, διαφορετικά δημιουργείται μία αρνητική εικόνα για αυτούς. Επιπλέον η τεχνητή νοημοσύνη αναπτύσσεται συνεχώς, γεγονός που εγείρει προβληματισμούς. Η αγορά θέλει την εξέλιξη, ωστόσο οι εταιρείες πρέπει να βάλουν ως προτεραιότητα τον ανθρώπινο σεβασμό και έπειτα το κέρδος. Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με μελέτη μεθόδων για αποδοτικό πλάνο μάρκετινγκ με δεδομένα από συσκευές νέων τεχνολογιών. Στην αρχή αναφέρεται τί είναι το παραδοσιακό και το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στη συνέχεια αναλύονται τα δεδομένα, πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μία στοχευμένη διαφήμιση και τί ρόλο έχει η τεχνητή νοημοσύνη σε αυτά. Έπειτα περιγράφεται πώς μπορούν να προστατευτούν τα προσωπικά δεδομένα. Τέλος πραγματοποιείται μία έρευνα αναφορικά με το σύνολο της εργασίας.