Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Paterakis, Antonios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού μέσω Unity.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., 2017-10-02) Πατεράκης, Αντώνιος; Paterakis, AntoniosΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός shared-screen Action multiplayer ηλεκτρονικού παιχνιδού το οποίο υλοποιήθηκε με την βοήθεια της μηχανής ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών Unity3D και της γλώσσας προγραμματισμού C# την οποία υποστηρίζει. Κατά την έκταση αυτής της πτυχιακής θα γίνει μία σύντομη αναφορά στο περιβάλλον της Unity καθώς και σε έννοιες οι οποίες έχουνε άμεση σχέση με αυτή όπως για παράδειγμα τα GameObject, Prefab και άλλα. Στην συνέχεια γίνεται αναφορά στο παιχνίδι έτσι ώστε να το γνωρίσει ο αναγνώστης και να καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Παρουσιάζονται ο παίκτης, οι εχθροί και διάφορες άλλες οντότητες που αποτελούν το παιχνίδι. Ο κεντρικός σκοπός του παιχνιδιού είναι οι παίκτες, στο πλαίσιο μιας πίστας να εξοντώσουν και να επιβιώσουν ενάντια σε μία ομάδα εχθρών που εμφανίζεται σε κάθε επίπεδο. Κάθε επόμενο επίπεδο έχει μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας από το προηγούμενο. Έπειτα, αναφέρονται λεπτομέρειες για το πως δημιουργήθηκαν κάποια από τα μέρη του παιχνιδιού, όπως η πίστα και το αρχικό μενού. Παράλληλα εξηγούνται τα βασικά script που χρησιμοποιήθηκαν μαζί με την λογική με την οποία λειτουργούν, το σκοπό που επιτελούν και τα αποτελέσματα που καταφέρνουν. Στη συνέχεια, γίνεται η αναλυτική επεξήγηση του κώδικα των script που αφορούν την λειτουργικότητα του παίκτη και του παιχνιδιού. Τέλος, παρουσιάζονται στιγμιότυπα από το gameplay του παιχνιδιού.