Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Pentheroudakis, Christos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η παρακίνηση ως παράγοντας βελτίωσης της παραγωγικότητας των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2008-2-28T16:44:49Z) Πενθερουδάκης, Χρήστος; Pentheroudakis, ChristosΟι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών που η σπουδαιότητα και η αξία της ποιότητας υπηρεσιών έχει ευρέως αναγνωριστεί ως ο παράγων ΄΄κλειδί΄¨ για την αύξηση της παραγωγικότητας, της αποδοτικότητας, της απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και κυρίως ως ευκαιρία να προσφέρει η επιχείρηση ένα διαφοροποιημένο προϊόν και μια εγγυημένη υπηρεσία που θα καλύψει τις υψηλές προσδοκίες των πελατών της. Η ποιότητα υπηρεσιών απαιτεί μάνατζμεντ ολικής ποιότητας , όπου θα δημιουργήσει ένα άριστο εργασιακό περιβάλλον . Ο ιδανικός επόπτης κατανοεί τις ανάγκες και τους στόχους των εργαζομένων και προσπαθεί να επιτύχει την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων μέσα από την ικανοποίηση των εργαζομένων από την κάλυψη των αναγκών τους, εφαρμόζοντας όταν απαιτείται την κατάλληλη πολιτική παρακίνησης με τη βοήθεια και αρκετών τεχνικών συμβουλών καθοδήγησης. Η παρακίνηση των εργαζομένων από την ικανοποίηση των αναγκών του ,από την αναγνώριση και ανταμοιβή της εργασίας που προσφέρουν, οδηγεί στην αύξηση της αποδοτικότητας τους και άρα στη βελτίωση της παραγωγικότητας επιτυγχάνοντας έτσι την επίτευξη των τακτικών και στρατηγικών στόχων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης.