Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Petraki, Eirini"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η ηγεσία στο χώρο των οργανώσεων.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2012-01-31T11:36:45Z) Ξυστράκης, Γεώργιος; Πετράκη, Ειρήνη; Xystrakis, Georgios; Petraki, EiriniΤο θέμα της ηγεσίας έχει απασχολήσει αρκετά τους μελετητές και τους ερευνητές. Έχουν ασχοληθεί με την οραματική, την κλασική, την εφευρετική, την ηθική, την αναδυόμενη ηγεσία και γενικώς με πολλά από τα παρακλάδια της ηγεσίας. Και όλοι έχουν καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα, ότι στην ηγεσία υπάρχει σημαντική διαφορά ανάμεσα στους διευθυντές και στους ηγέτες. Στην συγκεκριμένη περίπτωση μας απασχολούν οι ηγέτες όπου είναι άτομα που μέσα από μια πολύπλοκη διεργασία χρησιμοποιούν ορισμένα στοιχεία όπως είναι η πίστη, οι άξιες, οι δεξιότητες, το ήθος, οι γνώσεις, με σκοπό να επηρεάσουν και να καθοδηγήσουν τους άλλους ούτως ώστε να επιτύχουν στην αποστολή τους και στους στόχους της επιχείρησης. Η ηγεσία στηρίζεται στην κινητοποίηση και ενεργοποίηση των άλλων ατόμων και στελεχών ενός οργανισμού, πράγμα που επιτυγχάνεται από την εξασφάλιση και τη διατήρηση των αναγκών των εργαζομένων της επιχείρησης. Είναι δηλαδή, μια σχέση ανάμεσα στον ηγέτη και τον οπαδό. Αυτά που διαφοροποιούν τα είδη της ηγεσίας εξαρτώνται από τον τρόπο που ορίζεται και λειτούργει η σχέση ηγέτη – οπαδού. Ιδιαίτερο ρολό στους οργανισμούς παίζει η παρακίνηση των ατόμων και πιο συγκεκριμένα παρουσιάζονται αρκετές σημαντικές θεωρίες ηγεσίας και υποδείγματα παρακίνησης των εργαζομένων. Βέβαια, πρωταρχικό καθήκον ενός ηγέτη είναι να συνδέσει τους παράγοντες που αποσκοπούν στην επίτευξη των στόχων του οργανισμού. Πρέπει πάντα να υπάρχουν σημαντικά κίνητρα και σοβαρές συνέπειες για την καριέρα των εργαζομένων ειδάλλως δεν θα δοθεί από αυτούς η απαιτούμενη σημασία σε οποιοδήποτε στρατηγικό σχέδιο. Τι κίνητρα πρέπει να χρησιμοποιηθούν από ένα ηγέτη σε κάθε περίπτωση εξαρτάται από τη δυσκολία εκτέλεσης ενός έργου. Η εύρεση των κατάλληλων κινήτρων απαιτεί ευρηματικότητα και συνεχή προσοχή από τον ηγέτη. Επίσης απαραίτητο είναι να γνωρίζει τι ακριβώς κινητοποιεί τους εργαζόμενους.Τεκμήριο Προοπτικές ανάπτυξης και εξέλιξης του νομού Λασιθίου - Οροπέδιου Λασιθίου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2008-2-28T16:44:49Z) Πετράκη, Ειρήνη; Φαραντάκη, Δήμητρα; Petraki, Eirini; Farantaki, DimitraMελετώντας τον νομό Λασιθίου παρατηρούμε ότι υπάρχει μια στασιμότητα και μια αδράνεια ως αναφορά τα έργα κατά την τρέχουσα περίοδο. Χρειάζεται περισσότερη προώθηση και διαφήμιση των τουριστικών επιχειρήσεων αλλά και των τοπικών προϊόντων για να γίνουν ευρύτερα γνωστά. Θα βοηθήσει ως μέσο προβολής η τηλεόραση το διαδίκτυο και οι διεθνείς εκθέσεις που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την προβολή της Κρήτης και των προϊόντων της διεθνώς , έτσι ώστε να αποφέρουν οικονομικά οφέλη στον νομό και δυνατότητες επενδύσεων από ξένους φορείς. Φυσικά χρειάζεται η υποστήριξη των ντόπιων κατοίκων οι οποίοι συμβάλουν στην ανάπτυξη του νομού όπως πχ. Δημιουργία νέων επιχειρήσεων όπως τουριστικά καταλύματα , επισιτιστικές επιχειρήσεις, προβολή των παραδοσιακών μεθόδων παραγωγής ελαιολάδου, κρασιού και υφαντών σε διαμορφωμένους κατάλληλα χώρους. Με αυτούς τους τρόπους γίνεται μια προσπάθεια προβολής και ανάπτυξης των φυσικών πόρων και των τοπικών προϊόντων Η δημιουργία οδικού δικτύου για την γρηγορότερη εξυπηρέτηση των τουριστών αλλά και των πολιτών όπως και οι καινούργιες αγροτουριστικές επιχειρήσεις που αναπτύσσονται μας δίνει το ελπιδοφόρο μήνυμα ότι γίνονται αν και με αργά βήματα προσπάθειες για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον. Είμαστε αισιόδοξοι για την πρόοδο του νησιού μας και συγκεκριμένα για τον νομό Λασιθίου σε όλους τους τομείς , παρατηρώντας το ενδιαφέρον της τοπικής αυτοδιοίκησης και των τοπικών φορέων για την εκμετάλλευση των φυσικών πόρων που προσφέρει ο τόπος μας.