Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Pinakoulakis, Nikolaos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Τεχνικές άμεσης επιτυχημένης πώλησης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2018-10-25) Πινακουλάκης, Νικόλαος; Pinakoulakis, NikolaosΗ εις βάθος κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, και ιδίως της διαδικασίας λήψης αποφάσεων αναφορικά με την αγορά προϊόντων, έχει ύψιστη σημασία τόσο για τη βιομηχανία όσο και για την ακαδημαϊκή κοινότητα. Επιτρέπει στους προμηθευτές να κατανοήσουν καλύτερα τους λόγους των ενεργειών των καταναλωτών στην αγορά και, κατά συνέπεια, παρέχει πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο επηρεασμού των καταναλωτών σε διάφορα στάδια της διαδικασίας αγοράς ή κατανάλωσης, επιτυγχάνοντας έτσι αποτελεσματική και αποδοτική χρήση των πόρων μάρκετινγκ. Για τους μελετητές, η συμπεριφορά των καταναλωτών είναι ένα ακαδημαϊκό πεδίο έρευνας, ένας τομέας του μάρκετινγκ (MacInnis&Folkes, 2009), που δημιουργεί επιστημονικές γνώσεις σχετικά με μια σύνθετη μορφή ανθρώπινης συμπεριφοράς. Η κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών δίνει τη δυνατότητα στους πωλητές να σχεδιάσουν τις κατάλληλες στρατηγικές και να επιλέξουν τις σωστές τεχνικές ώστε να επιτύχουν τους στόχους που έχουν θέσει και αφορούν τις κινήσεις που θα οδηγήσουν στις σωστές διαπραγματεύσεις, τη σωστή παρουσίαση και τέλος την πώληση των προϊόντων που αποτελεί και την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί.