Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Pissanidis, Georgios"

Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Μέτρηση και αξιολόγηση φυσικοχημικών και περιβαλλοντικών παραμέτρων του νερού του ποταμού Γιόφυρου.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε., 2012-05-17T10:40:08Z) Πισσανίδης, Γεώργιος; Pissanidis, Georgios
    Σκοπός της εργασίας είναι η παρακολούθηση καθώς και ο προσδιορισμός τυχόν ρύπανσης , η ποσοτική αλλά και η ποιοτική καταμέτρηση των στερεών που εκβάλλει ο ποταμός Γιόφυρος στη θάλασσα και η εκτίμηση της πιθανότητας ευτροφισμού στις εκβολές ενός ποταμού, ο οποίος διαβρέχει την πόλη του Ηρακλείου και διατρέχοντας ένα μεγάλο μέρος του νομού, περνά κοντά από μικρές και μεγάλες βιομηχανικές μονάδες. Ο παραπάνω σκοπός επιτυγχάνεται με την υλοποίηση και αξιολόγηση τόσο φυσικοχημικών όσο και περιβαλλοντικών παραμέτρων, όπου για την εξέτασή τους χρησιμοποιήθηκε υλικό του εργαστηρίου Χημείας της Σχολής, για τις οποίες θα γίνει και μια πιο εκτενής αναφορά στη συνέχεια της εργασίας.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Οι Υπηρεσίες Διαχείρισης Διαρκούς Αξιοπλοΐας (CAMO) στη συντήρηση αεροσκαφών
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς, 2025-03-11) Πισσανίδης, Γεώργιος; Pissanidis, Georgios; Μαρκάκη, Μαρία; Markaki, Maria
    Η βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας είναι άμεσα σχετιζόμενη με την ολοκληρωμένη οργάνωση του εργασιακού περιβάλλοντος μιας εταιρίας που δραστηριοποιείται στη βιομηχανία του αεροναυπηγικού τομέα. Κύριος στόχος της εκάστοτε εταιρίας πρέπει να αποτελεί η ικανοποίηση των πελατών της, με το να ενστερνίζεται τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους για επίτευξη ποιοτικών υπηρεσιών και προϊόντων. Στην παρούσα εργασία θα υπάρξει μια εκτενής αναφορά στο πώς οι Υπηρεσίες Διαχείρισης Διαρκούς Αξιοπλοΐας (CAMO) εξυπηρετούν στις σωστές διαδικασίες συντήρησης των αεροσκαφών, συνυφασμένες πάντα με τον παραπάνω στόχο. Θα πραγματοποιηθεί καταγραφή των φορέων που ασχολούνται με τον τομέα των CAMO και περιγραφή των ιδίων των CAMO, όπως αυτές υπόκεινται στους κανονισμούς της European Aviation Safety Agency (EASA), αλλά και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ). Στη συνέχεια, θα υλοποιηθεί παράδειγμα χρονοπρογραμματισμού της συντήρησης αεροσκάφους, από τη στιγμή της υπογραφής σύμβασης ανάμεσα στον πελάτη και την συντηρήτρια εταιρία. Βάσει της όλης κατάρτισης του προγράμματος διεκπεραίωσης του έργου, θα μελετηθεί αν επιτυγχάνεται ο σωστός προγραμματισμός του έργου, με το όσον το δυνατόν καλύτερο συντονισμό των δραστηριοτήτων, το πώς αυτές εξελίσσονται, αν υπάρχουν πιθανές καθυστερήσεις, κάτι που συνεπάγεται και με πιθανή καθυστέρηση και υλοποίηση του έργου και πώς αυτά το κωλύματα μπορούν να διορθωθούν. Τέλος, θα πραγματοποιηθεί στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων δειγματοληψίας με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου, με δείγμα, εργαζόμενους των τομέων που δραστηριοποιούνται στη συντήρηση των αεροσκαφών, με σκοπό, μέσα από την ανάλυση των αποτελεσμάτων να ληφθούν συμπεράσματα για το πώς το ίδιο το προσωπικό αξιολογεί τις διαδικασίες και τους κανονισμούς συντήρησης που ακολουθούνται και σε ποιο βαθμό παίζουν καθοριστικό ρόλο στο να υλοποιηθεί σωστά η διαχείριση της συντήρησης των αεροσκαφών. Στη στατιστική ανάλυση εντάσσονται και έλεγχοι Χ2 με χρήση πινάκων συνάφειας, για να διαπιστωθεί αν σχετίζονται μεταξύ τους οι μεταβλητές (ανά δύο) που χρησιμοποιήθηκαν και μελετήθηκαν.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace