Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Plessas, Ilias"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διοίκηση ολικής ποιότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών, 2024-02-26) Πλέσσας, Ηλίας; Plessas, IliasΗ μεταπτυχιακή αυτή εργασία γράφτηκε για να μελετηθεί η εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην εκπαίδευση και συγκεκριμένα στις Σχολές Μηχανικών. Αρχικά αναφέρεται η ποιότητα ως όρος μέσα από μία ιστορική αναδρομή, πως αυτή ορίζεται σε μία Επιχείρηση και πως ορίζεται αντίστοιχα στην εκπαίδευση. Στη συνέχεια, αναφέρεται ο όρος της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, και οι Αρχές που διέπουν αυτόν τον όρο. Ειδικότερα, αναλύονται οι αρχές τις Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στις Επιχειρήσεις και στις Εταιρείες, και στη συνέχεια αναλύθηκαν αντίστοιχα στην εκπαίδευση. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε για την εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στις Σχολές Μηχανικών στην Ελλάδα και αν εφαρμόζεται και σε ποιο βαθμό. Επιπρόσθετα, γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στις Μεθοδολογίες Agile, και πιο συγκεκριμένα στο πλαίσιο Scrum. Εκτενέστερα, αναλύεται το πλαίσιο Scrum, με τις αξίες και τις αρχές που το διέπουν, τα στάδια που απαιτεί αυτό το πλαίσιο μέχρι το τελικό προϊόν, οι συμμετέχοντες και το υλικό το οποίο χρησιμοποιεί. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναφέρονται επιτυχημένα παραδείγματα εφαρμογής του Scrum σε επιχειρήσεις όπως η SAAB, αλλά και σε Πανεπιστήμια όπως αυτά της Βαλένθια στην Ισπανία και το Minho στην Πορτογαλία. Σε συνέχεια αυτού, γίνεται μια προσπάθεια προσομοίωσης εργασίας σε Μάθημα του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου με τη χρήση του πλαισίου SCRUM κι ελεύθερου λογισμικού στο Διαδίκτυο για την καλύτερη εφαρμογή και κατανόηση του πλαισίου αυτού. Τέλος, γίνεται συμπερασματική ανάλυση για το πλαίσιο Scrum και τον θετικό αντίκτυπο που αυτό θα είχε εάν εφαρμοζόταν πρότυπα σε Πανεπιστήμια αλλά και σε Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ενώ προτείνεται η εφαρμογή του σε βαθμό πέραν των Αιθουσών όπως σε επίπεδο Ανώτατων Φορέων και Διδακτικού προσωπικού για τη βελτίωση με κάθε τρόπο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας.