Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Plokamaki, Eleni"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η ανάπτυξη του διαδικτυακού μάρκετινγκ και η εφαρμογή του σε ελληνικές επιχειρήσεις.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2017-04-25) Πλοκαμάκη, Ελένη; Σαρλάμη, Χριστίνα; Plokamaki, Eleni; Sarlami, ChristinaΣτη συγκεκριμένη εργασία γίνεται μια προσπάθεια να μελετηθεί η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, η εφαρμογή και η επίδραση του σε ελληνικές επιχειρήσεις. Η έρευνα διεξήχθη στα Χανιά Κρήτης και στα γραφεία της μιας εταιρείας στην Αθήνα, και περιλάμβανε τη λήψη συνεντεύξεων. Σύμφωνα με την έρευνα, η εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ είναι επιτακτική μιας και ο ανταγωνισμός στο Διαδίκτυο είναι μεγάλος και συνεχής. Οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν αναπτύξει τα εργαλεία του e- marketing.