Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Polychronos, Konstantinos"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Στρατηγική διεθνούς e-marketing για μικρές επιχειρήσεις: εργαλεία, ευκαιρίες και εμπόδια.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2016-11-16) Πολύχρονος, Κωνσταντίνος; Polychronos, Konstantinos
    Το διαδίκτυο δεν γνωρίζει σύνορα. Από την Ευρώπη ως τη Λατινική Αμερική και από την Κίνα ως τη Νότια Αφρική, γνωρίζει παντού μεγάλη δημοτικότητα. Με την έλευση της παγκοσμιοποίησης, μια διεθνή στρατηγική e-marketing που θα στοχεύει σε τοπικές περιοχές ή χώρες μπορεί να βοηθήσει αισθητά στην βιωσιμότητα ακόμη και μιας μικρής επιχείρησης καθώς και στην ανάπτυξή της. Η μεγάλη διαφορά από παλαιότερα είναι επίσης ότι πλέον και μικρές επιχειρήσεις μπορούν να απευθυνθούν σε παγκόσμιες αγορές, κάτι που ήταν σχεδόν αδύνατο πριν το διαδίκτυο. Οι επιχειρήσεις που μπορούν να ωφεληθούν είναι κυρίως αυτές που δραστηριοποιούνται στον τομέα των υπηρεσιών, αφού μπορούν πλέον να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε όλο τον κόσμο. Βεβαίως και οι εμπορικές επιχειρήσεις μπορούν να επεκτείνουν τις εμπορικές τους συναλλαγές σε όλο τον κόσμο, όμως εκεί βεβαίως παρεμβάλλονται και άλλα θέματα όπως οι μεταφορά των προϊόντων, οι φόροι κτλ. Η έρευνα αυτή μελετά τη σχετική βιβλιογραφία και προηγούμενες έρευνες που έχουν γίνει πάνω στον τομέα το διεθνούς e-marketing. Αρχικά, θα γίνει ανάλυση των όρων της παγκοσμιοποίησης και του διεθνούς marketing. Σε δεύτερο επίπεδο, θα γίνει ανάλυση των βασικών όρων του e-marketing καθώς και τον εργαλείων που μπορούν να βοηθήσουν την ανάπτυξη στρατηγικών διεθνούς e-marketing (SEO, SEM, SMM, e-mail Marketing, PR, Branding κτλ). Σε τρίτο επίπεδο, θα εξεταστούν οι τρόποι προσαρμογής στρατηγικών διεθνούς e-marketing σε επίπεδο χώρας. Θα εστιάσει κυρίως σε προϊόντα υπηρεσιών αλλά θα υπάρξουν και αναφορές σε υλικά προϊόντα. Στόχος της έρευνας είναι να προτείνει τρόπους χρήσης, τεχνικές και καλές πρακτικές e-marketing με σκοπό να βοηθήσει στην βιωσιμότητα και την ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων σε νέες αγορές. Επίσης η έρευνα θα αναφερθεί στα εμπόδια που υπάρχουν για την επίτευξη του στόχου αυτού και στις ιδιαιτερότητες κάποιων αγορών. Βεβαίως δεν μπορεί να μην γίνει εκτενής αναφορά σε μεθόδους αξιολόγησης (Conversions, ROI, Analytics, Brand Awareness) της επιτυχίας των πρακτικών αυτών καθώς και μελέτες επιτυχημένων περιπτώσεων. Τα ευρήματα της έρευνας έχουν σκοπό να συμβάλουν στην δημιουργία ενός εγχειριδίου που θα επιτρέψει σε ερευνητές και Marketers να κατανοήσουν τα εργαλεία που χρειάζονται για μια καμπάνια διεθνούς e-marketing και την επίδραση τους πάνω στην προσαρμογή στρατηγικών διεθνούς e-marketing σε επίπεδο χώρας.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace