Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Potsos, Antonis"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή για την επιλογή προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης ανάγκης και πολυτελείας.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2021-07-02) Γιάννη, Ελένη; Gianni, Eleni; Πότσος, Αντώνης; Potsos, AntonisΕδώ και πολλά χρόνια, ένας μεγάλος αριθμός εταιρειών μάρκετινγκ και επιχειρηματιών κάνουν έρευνες για τη συμπεριφορά καταναλωτών, έτσι ώστε, να δημιουργούν προϊόντα που θα ικανοποιούν και θα καλύπτουν τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών τους. Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έγινε ερευνά για το πώς η συμπεριφορά του καταναλωτή μπορεί να επηρεαστεί σε διαφορετικές καταστάσεις. Στην ουσία, έχει μελετηθεί το πώς ο καταναλωτής αποφασίζει να αγοράσει ένα προϊόν αλλά και πως το αξιολογεί στην συνέχεια. Γενικότερα, αναπτύχθηκαν διάφορες επιρροές που παίζουν σημαντικό ρόλο στις αγοραστικές αποφάσεις του καταναλωτή. Τα τελευταία χρόνια τα πράγματα στο χώρο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, έχουν αλλάξει αρκετά αφού το διαδίκτυο έχει μπει στην καθημερινότητα του κάθε ανθρώπου. Αυτός είναι ένας λόγος κατά τον οποίο οι εταιρείες μάρκετινγκ έχουν αλλάξει στρατηγικές και τρόπους προώθησης, για να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο και κυρίως άτομα νεαρής ηλικίας. Υπάρχουν όμως, και οι απρόοπτες καταστάσεις όπως οι οικονομικές κρίσεις και η ανεργία. Λόγω αυτών, οι αγοραστικές προτιμήσεις των καταναλωτών αλλάζουν και επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες, αλλά κυρίως από το χαμηλό εισόδημα.