Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Pougka, Konstantina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η χρήση των κοινωνικών δικτύων ως μέσο προώθησης επιχειρήσεων και η εφαρμογή τους για το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος), 2017-10-16) Γιαννακού, Αικατερίνη; Πουγκά, Κωνσταντίνα; Giannakou, Aikaterini; Pougka, KonstantinaΗ συγκεκριμένη εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της χρήσης των κοινωνικών δικτύων ως προωθητικό μέσο επιχειρήσεων και με την εφαρμογή τους για το τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου. Ολοκληρώθηκε μέσα από επτά κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά το πρώτο κεφάλαιο εστίασε στα κοινωνικά δίκτυα , τα βασικά χαρακτηριστικά τους, την κατηγοριοποίησή τους και τους λόγους χρήσης τους. Αναφορά έγινε στα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το δεύτερο κεφάλαιο στη συνέχεια, εστίασε στην έννοια και τη σημασία του μάρκετινγκ, τις δραστηριότητες και το σχέδιο μάρκετινγκ αναφορικά με τους καταναλωτές. Το τρίτο κεφάλαιο κατέγραψε στα πλεονεκτήματα του κλασικού παραδοσιακού μάρκετινγκ και του social network marketing. Έπειτα το τέταρτο κεφάλαιο έκανε λόγο για τις αντιδράσεις του κοινού στη χρήση των social media από επιχειρήσεις και τα προσαρμοζόμενα δίκτυα. Το πέμπτο κεφάλαιο εστίασε στη μεθοδολογία της έρευνας μέσα από την οποία καταγράφηκε η διαδικασία συλλογής δεδομένων μέσα από συγκεκριμένες μελέτες περίπτωσης επιχειρήσεων. Το έκτο κεφάλαιο έκανε εκτενή ανάλυση στο τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων στον Άγιο Νικόλαο. Τέλος, η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα.