Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Pratikaki, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανάλυση pareto για την ποιότητα υπηρεσιών ξενοδοχείων από κριτικές στο διαδίκτυο.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2022-02-16) Πρατικάκη, Μαρία; Pratikaki, MariaΤο θέμα της εργασίας είναι η ανάλυση Pareto των παραπόνων πελατών ξενοδοχείων. Ασχοληθήκαμε με την ανάλυση Pareto για την ποιότητα υπηρεσιών ξενοδοχείων και εξετάστηκε η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών της Κρήτης. Η Κρήτη έχει 4 περιφερειακές ενότητες, επιλέχθηκαν 2 προορισμοί από την κάθε μια, έχοντας 8 προορισμούς με 10 ξενοδοχεία, (80 ξενοδοχεία στο σύνολο). Οι κριτικές συλλέχθηκαν από τη σελίδα του Tripadvisor και καταγράφηκαν σε υπολογιστικά φύλλα Excel, επικεντρώνοντας στις αρνητικές κριτικές των μη ικανοποιημένων πελατών. Με τη μέθοδο του Pareto καταφέραμε να εντοπίσουμε και να ιεραρχήσουμε τα σημαντικότερα προβλήματα την ξενοδοχείων. Παρατηρήσαμε ότι ανάμεσα στους 8 προορισμούς όλοι οι προορισμοί είναι ισοδύναμοι, χωρίς σημαντικές διαφορές έως προς την ποιότητα. Σε όλα τα ξενοδοχεία της έρευνας είναι κοινά τα προβλήματα της ποιότητας υπηρεσιών σε ορισμένα από αυτά διαφέρει ο βαθμός συχνότητας των παραπόνων. Με βάση τους πίνακες και τα γραφήματα της εργασίας εμφανίζεται ότι σημαντικότερα προβλήματα στα ξενοδοχεία είναι η ποιότητα φαγητού/ποτού, παροχές δωματίου, εξυπηρέτηση προσωπικού όπως εξίσου σημαντική διαπιστώθηκε η σχέση ποιότητας/τιμής.