Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Rigoutsou, Kantia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η χρήση των promotion apps στο mobile marketing. Δημιουργία promotion app για την ΙΚΕΑ.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2015-09-08T11:04:13Z) Ρηγούτσου, Κάντια; Rigoutsou, KantiaΤο θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η κατασκευή μιας mobile εφαρμογής προώθησης (promotion app) γνωστής εταιρείας επίπλων (ΙΚΕΑ). Η μεγάλη αναπτυξιακή πορεία του διαδικτύου έχει οδηγήσει τις εταιρείες να θέλουν να εφευρίσκουν συνεχώς καινούριους τρόπους προβολής και προώθησης μέσω διαδικτύου. Οι εποχές έχουν αλλάξει και είναι πλέον δεδομένο ότι οι επιχειρήσεις που κάνουν τις σωστές κινήσεις για τη προβολή τους είναι και οι μόνες που θα παραμείνουν αλώβητες στο χώρο. Ένας πολύ ενδιαφέρον και αποδοτικός σύμμαχος των επιχειρήσεων είναι το mobile marketing. Με την ραγδαία αύξηση στις πωλήσεις των smartphones και των tablets παγκοσμίως, οι υπηρεσίες του internet κινούνται προς αυτή τη κατεύθυνση. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι άνθρωποι αποκτούν εξελιγμένα gadgets και smartphones. Το mobile marketing έχει πλέον καθιερωθεί ως ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσεγγίζει μια επιχείρηση τους καταναλωτές. Στη παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε μια εφαργογή η οποία λειτουργεί σε όλες τις κινητές συσκευές και tablets (Android, iOS, Windows Phone). Αρχικά μελετήθηκαν άλλες αντίστοιχες προωθητικές εφαρμογές καθώς και το αν τελικά έλειπε μια diy ("do it yourself δηλαδή "φτιαξ' το μόνος σου") εφαρμογή απ’ την IKEA. Αν δηλαδή αυτός ο τρόπος προβολής της λείπει και της ταιριάζει ταυτόχρονα. Η εφαρμογή αυτή δημιουργήθηκε μέσω της γλώσσας HTML5.