Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Roumeliotaki, Maria"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Μάρκετινγκ και συναισθηματική νοημοσύνη.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2018-07-25) Ρουμελιωτάκη, Μαρία; Roumeliotaki, Maria
    Η Συναισθηματική Νοημοσύνη (Emotional Intelligence - EQ) είναι ένα νέο πεδίο στην επιστήμη της ψυχολογίας με επιρροή στις προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ. Το πεδίο της συναισθηματικής νοημοσύνης έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον, όχι άδικα, στις συμπεριφορικές επιστήμες. Όπως έχει διαπιστωθεί, η συναισθηματική νοημοσύνη του κάθε ατόμου καθορίζει σε υψηλό βαθμό τη αντίληψη του και τη συμπεριφορά του σε προσωπικό, καταναλωτικό και επαγγελματικό επίπεδο. Συχνά τα άτομα αντιδρούν διαφορετικά όταν εκτίθεται σε τεχνικές μάρκετινγκ με βάση όχι μόνο το δείκτη ευφυΐας τους αλλά κυρίως τη συναισθηματική τους νοημοσύνη. Οι διαμορφωμένες συναισθηματικές καταστάσεις των δεκτών μηνυμάτων μάρκετινγκ επιδρούν καταλυτικά στη λήψη των μηνυμάτων και των ακολούθων συμπεριφορών τους. Μετά από τις εννοιολογικές προσεγγίσεις και το θεωρητικό πλαίσιο, το ζήτημα που θα εξεταστεί αφορά στις επιδράσεις του μάρκετινγκ και των διαφημιστικών μηνυμάτων στις αποφάσεις των δεκτών σύμφωνα με τη συναισθηματική τους νοημοσύνη.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace