Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Samioti, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Κοστολόγηση υπηρεσιών νοσηλευτικών μονάδων.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής, 2008-05-23T12:39:29Z) Περγούρα, Ζωή; Σαμιώτη, Μαρία; Pergoura, Zoi; Samioti, MariaΣτην παρούσα εργασία διερευνάται η δυνατότητα κοστολόγησης των Νοσοκομειακών Υπηρεσιών που παρέχονται στα πλαίσια του Εθνικού Συστήματος Υγείας της χώρας µας. Πρόκειται για μια έρευνά που πραγματοποιήθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου Ανδρέας Παπανδρέου. Αφετηρία της προσπάθειας να διερευνηθούν οι δυνατότητες ανάδειξης του κόστους των Νοσοκομειακών Υπηρεσιών στα πλαίσια του ελληνικού συστήματος υγείας, αποτελεί η παραδοχή ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα δύσκολο εγχείρημα που απαιτεί, σύμφωνα µε την διεθνή βιβλιογραφία και τα υπάρχοντα μεθοδολογικά µοντέλα κοστολόγησης υγειονομικών υπηρεσιών, την συλλογή µετρήσιµων στοιχείων πολλαπλών επιπέδων. Ειδικά για την περίπτωση του νοσοκομειακού τοµέα η διαδικασία αυτή επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο από τις εγγενείς δυσκολίες µέτρησης του νοσοκομειακού προϊόντος. Στόχος είναι η παρουσίαση µιας µεθοδολογικά άρτιας και θεωρητικά ολοκληρωμένης πρότασης σχετικά µε την προσπάθεια εντοπισμού του κόστους των υγειονομικών υπηρεσιών στο ελληνικό περιβάλλον μέσω της χρησιμοποιήσεις του επιμερισμού έμμεσου κόστους και κοινού κόστους. Η ακρίβεια και η εγκυρότητα των αποτελεσμάτων αποκτούν, για λόγους που ήδη έχουν γίνει εμφανείς, δευτερεύουσα σημασία. Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν καταβλήθηκε κάθε δυνατή προσπάθεια να εκπληρωθούν και οι δύο απαιτήσεις όσο το δυνατόν επαρκέστερα.Τεκμήριο Τουρισμός και άτομα με ειδικές ανάγκες. Αγορά-στόχος άτομα με αυτισμό.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2010-05-20T10:02:11Z) Σαμιώτη, Μαρία; Καπτσή, Χριστίνα; Samioti, Maria; Kaptsi, ChristinaΣτην εργασία αυτή, γίνεται προσπάθεια να μελετηθούν οι τουριστικές ανάγκες των ατόμων με αυτισμό και πώς αυτές διαμορφώνουν το τουριστικό προϊόν που θα τους ικανοποιήσει. Η μελέτη αυτή, πραγματοποιείται στο Ηράκλειο- Κρήτης κατά το έτος 2009-10. Στο πρώτο κεφάλαιο, θα αναπτυχθούν θεωρητικά οι έννοιες του τουριστικού μάρκετινγκ και των στοιχείων που το αποτελούν (marketing mix). Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα αναλυθεί το θέμα της ικανοποίησης του καταναλωτή, η αξία που του προσφέρεται με κάθε προϊόν ή υπηρεσία, τα εργαλεία με τα οποία μπορεί να μετρηθεί η ικανοποίηση του πελάτη, η σπουδαιότητά της για την εξασφάλιση της επιτυχίας μιας επιχείρησης, η σημασία της συνεργασίας όλων των τμημάτων για την ολική ικανοποίηση του πελάτη και πιο συγκεκριμένα οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να ικανοποιηθεί ο πελάτης/τουρίστας. Στο τρίτο κεφάλαιο, θα μελετηθεί η τμηματοποίηση της αγοράς, δηλαδή οι τρόποι με τους οποίους η αγορά μπορεί να διαιρεθεί, ποιά σημεία πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη διαδικασία της τμηματοποίησης και με ποιους τρόπους αξιολογούνται οι αγορές στις οποίες θέλουμε να στοχεύσουμε. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα παρουσιαστεί η έννοια του αυτισμού, πώς αντιμετωπίζεται σήμερα, ποιες είναι οι προϋποθέσεις για τη χρήση τουριστικών υπηρεσιών. Επίσης, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ερευνητικής ανασκόπησης σχετικά με το θέμα του τουρισμού και τα άτομα με αυτισμό. Το πέμπτο κεφάλαιο αφορά τη μεθοδολογία έρευνας, τα είδη της, το σκοπό της και τους περιορισμούς της. Η μέθοδος που θα ακολουθηθεί θα είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης του κέντρου ST. Marks (Λονδίνο), για άτομα με αυτισμό και τα στοιχεία θα συλλεχθούν με την προσωπική συνέντευξη. Στο έκτο κεφάλαιο, θα γίνει η ανάλυση της περίπτωσης του κέντρου St. Mark και συγκεκριμένα, των ετήσιων διακοπών που οργανώνει στο Ηράκλειο Κρήτης και πώς διαμορφώνεται το τουριστικό προϊόν των ατόμων αυτών. Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο θα καταγραφούν τα συμπεράσματα της έρευνας καθώς και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα, σχετικά με το τουριστικό προϊόν για άτομα με αυτιστικές διαταραχές.