Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Savvidi, Anna"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα και οι επιρροές του στις επιχειρήσεις.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2018-04-18) Σαββίδη, Άννα; Savvidi, Anna
    Στο πλαίσιο της Πτυχιακής Εργασίας του τμήματος «Εμπορίας και διαφήμισης» του Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ με επιβλέπων καθηγητή τον Κ. Μαστορακη ανέλαβα να αναλύσω το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα και οι επιρροές του στις επιχειρήσεις. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αναπτυχθούν και να αναλυθούν οι έννοιες του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ το οποίο συναντά πλέον κανείς καθημερινά είτε ως εργαζόμενος είτε ως επαγγελματίας στο εργασιακό του χώρο είτε ως απλός καταναλωτής ακόμη και από την οικεία του. Από ποια χώρα προήρθε το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και πότε ξεκίνησαν οι ελληνικές επιχειρήσεις να το εφαρμόζουν καθώς ήταν μια δύσκολη προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα. Να σημειωθεί το πόσο σημαντικό είναι πλέον το διαδίκτυο στον καθένας μας και πολύ περισσότερο στις επιχειρήσεις και ιδιαίτερα στο τομέα της διαφήμισης και της προώθησης και στην δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος ή ηλεκτρονικής εταιρίας. Μέσα από τις πληροφορίες, τους πίνακες και τα σχεδιαγράμματα διάφορων επιχειρήσεων που λειτουργεί με τη μέθοδο αυτή προκύπτουν και τα συμπεράσματα σχετικά με τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace