Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Sevastatou, Maria Artemis"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2021-04-12) Σεβαστάτου, Μαρία Άρτεμις; Sevastatou, Maria ArtemisΗ παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση που έχει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι υπηρεσίες του διαδικτύου στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Η περίοδος που διανύουμε ειδικά και λόγω ης πανδημίας covid 19, η χρήση του διαδικτύου έχει γιγαντωθεί σε κάποιες περιπτώσεις είναι μονόδρομος εδώ αξίζει να τονίσουμε ότι τα στοιχεία για τις πωλήσεις τουριστικών προϊόντων μέσω διαδικτύου που παραθέτουμε αφορούν τα έτη 2019 και πίσω γιατί το 2020 ήταν μία χρονιά πολύ ιδιαίτερη για τον παγκόσμιο τουρισμό. Γενικά διαπιστώνουμε ότι η χρήση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ μέσα από τα social media, το e-word of mouth και το mobile marketing διευκόλυνε την επαφή του πελάτη – τουρίστα με τον παραγωγό του τουριστικού προϊόντος. Το τουριστικό μάρκετινγκ μέσα από το διαδίκτυο επίδρασε σημαντικά στην αγοραστική συμπεριφορά του Έλληνα τουρίστα ο οποίος αγοράζει τουριστικές υπηρεσίες λαμβάνοντας υπόψη αναφορές και σχόλια από ηλεκτρονικές πλατφόρμες και από αναρτήσεις αναμορφωτών κοινής γνώμης στο διαδίκτυο.