Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Sfakianaki, Sofia"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η διαδικτυακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων στον νομό Ηρακλείου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2014-06-19T16:27:46Z) Παπαδάκη, Κωνσταντίνα; Σφακιανάκη, Σοφία; Papadaki, Konstantina; Sfakianaki, SofiaΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο να διερευνήσει την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται αρχικά το θεωρητικό υπόβαθρο για το ηλεκτρονικό εμπόριο, με την ανάλυση των μορφών του ηλεκτρονικού επιχειρείν, του μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου, των στόχων και των πλεονεκτημάτων του. Στο δεύτερο μέρος, η παρούσα εργασία παρουσιάζει τη μεθοδολογία και τα αποτελέσματα πρωτογενούς έρευνας που αφορούσε την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις του Ν. Ηρακλείου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο και διαθέτει τις βασικές διαδικτυακές υποδομές. Κυριότεροι στόχοι των επιχειρήσεων αυτών είναι η προβολή των προϊόντων/ υπηρεσιών τους από το διαδίκτυο, και δευτερευόντως οι απευθείας online πωλήσεις.Τεκμήριο Μέθοδοι προβολής και χρήσης καινοτόμων διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών καταστημάτων.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2022-09-27) Σφακιανάκη, Σοφία; Sfakianaki, SofiaΣτον γρήγορα αναπτυσσόμενο κόσμο μας η διαφήμιση αποτελεί κύρια πηγή ενημέρωσης, γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Εδώ και δεκαετίες, μέσω της διαφήμισης και πιο συγκεκριμένα μέσω των καινοτόμων διαφημιστικών δράσεων επιτυγχάνεται τακτικά η επίκληση στο συναίσθημα καθώς και η ανάδειξη ποικίλων πλεονεκτημάτων του προϊόντος σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές. Αυτό έχει ως απόρροια, να αποτελεί την κινητήριο δύναμη της αγοράς και ως επι το πλείστων οι περισσότερες ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις να αναζητούν συνεχώς νέες μεθόδους προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων για την ανάδειξη των προϊόντων τους. Πολλές όμως είναι οι φορές που και οι ελληνικές διαφημίσεις έχουν λάβει επιτυχία και σε βάθος χρόνου παρουσιάζοντας περιπτώσεις καινοτομίας, κυρίως μέσα από χιουμοριστικά διαφημιστικά σποτάκια που συμμετέχουν διακεκριμένοι Έλληνες ηθοποιοί και καλλιτέχνες, προάγοντας και αναδεικνύοντας τη φυσική ομορφιά και κουλτούρα των Ελλήνων κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Η καινοτομία στη διαφήμιση είναι κάτι σπάνιο, διότι συχνά παρατηρείται αντιγραφή από πολλές επιτυχημένες στρατηγικές διαφημίσεων κυρίως του εξωτερικού. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που μεταγλωττίζονται διαφημίσεις του εξωτερικού και στην συνέχεια προβάλλονται στη χώρα μας. Προκειμένου να είναι μια διαφήμιση επιτυχημένη οφείλει να λάβει υπόψιν την ανάγκη του αγοραστικού κοινού και σε συνδυασμό με την ορθή στρατηγική που θα επιλέξει το τμήμα Μάρκετινγκ να καταφέρει να υλοποιήσει μια πρωτοποριακή ιδέα για την προώθηση του μηνύματος που επιθυμεί να μεταδώσει. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναλυθεί η σημασία που υπάρχει στην ύπαρξη καινοτόμων διαφημίσεων στους διαδικτυακούς τόπους των ηλεκτρονικών καταστημάτων και στην επίδραση που έχουν στην ελληνική αλλά συνάμα και στην παγκόσμια αγορά. Επίσης, θα αναλυθεί πως η πρωτοτυπία και η αυθεντικότητα πάντοτε ανταμείβονται και ειδικότερα στον τομέα της διαφήμισης που μας ενδιαφέρει στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, το ταλέντο, η πρωτοπορία και η διαρκής προσπάθεια για βελτίωση υπερέχουν μακροπρόθεσμα.