Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Sifakis, Emmanouil"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Εφαρμογές αυτοματισμού με χρήση προγραμματιζόμενου λογικού ελεγκτή.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε., 2009-05-14T12:55:25Z) Πιπερίδης, Παναγιώτης; Σηφάκης, Εμμανουήλ; Piperidis, Panagiotis; Sifakis, EmmanouilΗ πτυχιακή αυτή εργασία εκπονήθηκε, έχοντας κατά νου ένα διπλό στόχο. Καταρχήν την παρουσίαση και την εκτενή ανάλυση των σύγχρονων τεχνολογιών όπως είναι οι προγραμματιζόμενοι λογικοί ελεγκτές και διαμέσου αυτής να καταλάβει ο αναγνώστης την αξία και την αναγκαιότητα των προγραμματιζόμενων λογικών ελεγκτών, τα πλεονεκτήματα τους και την έκταση εφαρμογών τους. Επίσης, στα πλαίσια του θεωρητικού μέρους της εργασίας, παρουσιάζονται οι γλώσσες προγραμματισμού των προγραμματιζόμενων λογικών ελεγκτών με έμφαση στις γλώσσες STL και Ladder. Επιπλέον, στα πλαίσια του πειραματικού κομματιού της εργασίας παρουσιάζονται κάποιες προτεινόμενες εφαρμογές αυτοματισμού με την επίλυση τους, έχοντας ως στόχο την παρότρυνση του αναγνώστη να ασχοληθεί με τους προγραμματιζόμενους λογικούς ελεγκτές μιας και όπως φαίνεται, η χρήση τους και ο προγραμματισμός τους πλέον γίνεται σε ένα πολύ φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον.Τεκμήριο Η σημασία των social media στην σύγχρονη επιχείρηση : μελέτη περίπτωσης ξενοδοχεία "Aquila".(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2016-01-11T14:39:56Z) Ντερβίσι, Άρμπερ-Παναγιώτης; Σηφάκης, Εμμανουήλ; Dervisi, Armper-Panayiotis; Sifakis, EmmanouilΗ συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη εκπονήθηκε κατά κύριο λόγο για να διερευνηθεί κατά πόσο τα κοινωνικά δίκτυα συμβάλλουν στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ορισμένων προϊόντων. Αναλύονται όλες οι σχετικές έννοιες όπως κοινωνικά δίκτυα, μάρκετινγκ, η έννοια της διαφήμισης και η προβολή της μέσω των κοινωνικών δικτύων. Επιπλέον γίνεται αναφορά στη λειτουργία του Facebook καθώς επίσης και στους τρόπους με τους οποίους το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, προωθεί προϊόντα και επηρεάζει τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Επίσης, έχει βασικό στόχο να διαπιστωθούν οι απόψεις των καταναλωτών για τη λειτουργία του μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων και κατά πόσο η προβολή των διαφημίσεων, μέσω αυτών, επηρεάζει τις αγορές τους. Τέλος, πραγματοποιείται έρευνα σε δείγμα επιλεγμένων ατόμων και επιλεγμένης επιχείρησης (όμιλος Aquila) με τη διαδικασία της συνέντευξης για να διερευνηθούν οι απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τη συμβολή των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ και πόσο η προβολή των επιχειρήσεων και η προώθηση των προϊόντων τους μέσω των κοινωνικών δικτύων, επηρεάζει τις αγορές τους.