Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Simo, Theodoros"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ρυθμό ανάπτυξης μιας επιχείρησης.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2022-11-25) Σίμο, Θεόδωρος; Simo, TheodorosΜέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ο επιχειρηματίας αντλεί κοινωνικό κεφάλαιο, αφού μεγάλο πλήθος κοινωνικών σχέσεων συνεπάγεται και ανάλογο όφελος και υποστήριξη προς την επιχείρηση του. Δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι οι επιχειρηματίες εκτός από καινοτόμες ιδέες, γνώσεις και ικανότητες, χρειάζονται επίσης και συμπληρωματικούς πόρους για να λειτουργήσουν την επιχείρηση τους και τους πόρους αυτούς τους αναζητούν μέσω των κοινωνικών δικτύων τους. Στην εποχή του διαδικτύου τα κοινωνικά δίκτυα του καθένα διευρύνονται με την χρήση των λεγόμενων «μέσων κοινωνικής δικτύωσης» (social media) τα οποία υπάρχουν σε μεγάλη ποικιλία (facebook, youtube, whatsapp, instagram, tiktok κ.α.) και έχουν κατακτήσει το παγκόσμιο κοινό. Η επιχείρηση και ο επιχειρηματίας οφείλουν να εκμεταλλεύονται έξυπνα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να καταφέρουν να προσελκύσουν οικονομικά κεφάλαια, εξειδικευμένο προσωπικό, και πρόσβαση στην λεγόμενη «σιωπηρή γνώση» που περιλαμβάνει προσωπικές εμπειρίες, τεχνικές και διαδικασίες μέσω άλλων ατόμων του κοινωνικού δικτύου τους. Από την στιγμή που σε παγκόσμιο επίπεδο, ο συνολικός αριθμός των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εκτιμάται σε 4,7 δισεκατομμύρια χρήστες το 2022, ή το 59% του παγκόσμιου πληθυσμού, όλες οι επιχειρήσεις επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κανάλι μάρκετινγκ. Ωστόσο, αν και από τις επιχειρήσεις B2C φαίνεται να υπάρχει μεγάλη αποδοχή, παρατηρείται ότι η χρήση του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων από τις επιχειρήσεις B2B γίνεται αποδεκτή με σκεπτικισμό.