Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Simoglou, Apostolos"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Digital marketing και επικοινωνία: επικοινωνώντας τα μηνύματα μιας εταιρείας μέσω ψηφιακών καναλιών. Μελέτες περιπτώσεων και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων (Monitoring).
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2017-06-26) Σίμογλου, Απόστολος; Simoglou, Apostolos
    Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το digital marketing και την επικοινωνία μέσω ψηφιακών καναλιών. Αναφορά έγινε και σε μελέτες περίπτωσης και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων. Έγινε αναφορά στο Ίντερνετ το οποίο έχει σήμερα τη δυνατότητα να λειτουργεί ως πλατφόρμα για τις καινοτόμες δράσεις. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν την άμεση πρόσβαση στους καταναλωτές προκειμένου να συλλέξουν τις πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να αναπτύξουν καλύτερα τα προϊόντα προκειμένου να ικανοποιήσουν τις καταναλωτικές ανάγκες. Οι στρατηγικές μάρκετινγκ οι οποίες και αναπτύσσονται στο διαδίκτυο, έχουν ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι φθηνότερες. Συγκεκριμένα σε σχέση με το παραδοσιακό marketing όπως είναι τα τηλεοπτικά σποτ, η έντυπη διαφήμιση κ.λ.π, η ηλεκτρονική μπορεί να έχει εξίσου καλό αποτέλεσμα και σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα καλύτερο σε πολύ χαμηλότερο κόστος. Πιο συγκεκριμένα η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια όπου πιο αναλυτικά το πρώτο κεφάλαιο αποτέλεσε εισαγωγικό σημείωμα , το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρθηκε στη βιβλιογραφική ανασκόπηση κάνοντας λόγο για τη χρήση του διαδικτύου στη ψηφιακή οικονομία, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Επίσης αναφέρθηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ακόμα αναφέρθηκε η διαφορά μεταξύ μάρκετινγκ και branding. Το τρίτο κεφάλαιο έκανε λόγο για τη μεθοδολογία της έρευνας με μελέτες περίπτωσης συγκεκριμένες καφετέριες. Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο ανέλυσε τη στατιστική έρευνα και τέλος, η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα από έρευνα.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace