Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Siniorou, Maria"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Η επιρροή της οικογένειας στην σχολική συμπεριφορά των παιδιών στην εφηβεία στην πόλη του Ηρακλείου.
    (ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2021-08-31) Σινιώρου, Μαρία; Σπανακάκη, Ειρήνη-Χρυσοβαλάντη; Siniorou, Maria; Spanakaki, Eirini-Chrysovalanti
    Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια αποτύπωσης της σημασίας της οικογένειας ως πρώτος και κυριότερος φορέας κοινωνικοποίησης, που συγκροτεί και διαμορφώνει την κοινωνική συμπεριφορά του παιδιού, της οποίας βασική έκφανση είναι η σχολική συμπεριφορά. Ωστόσο, κατά την περίοδο της εφηβείας, μια περίοδος μεταβολών και αλλαγών σε κάθε επίπεδο , παρατηρούνται εντάσεις στις σχέσεις γονέων και παιδιού, καθώς ο έφηβος αναζητά με τρόπο έντονο την ανεξαρτητοποίηση του. Όπως θα επισημανθεί και στη συνέχεια της μελέτης μας , η μόρφωση των γονέων, η οικονομική και κοινωνική τους κατάσταση θα διαμορφώσει τον τρόπο, με τον οποίο θα διαπαιδαγωγήσουν το παιδί τους και θα αντιμετωπίσουν την κρίσιμη αυτή περίοδο της εφηβείας. Γίνεται εμφανές πως η οικογένεια, η συνεργασία γονέων και σχολείου, καθώς , και η παρουσία του κοινωνικού λειτουργού, η οποία καθιστά την προαναφερθείσα συνεργασία ευεργετική, αποτελούν καίρια στοιχεία, που διαμορφώνουν και συνθέτουν την συμπεριφορά του εφήβου στο σχολικό του περιβάλλον. Η θέση αυτή θα υποστηριχθεί και επιβεβαιωθεί μέσα από την έρευνα μας, η οποία πραγματοποιήθηκε στην πόλη του Ηρακλείου με τη μορφή ερωτηματολογίου κλειστού τύπου, που δόθηκε σε γονείς εφήβων στην πόλη του Ηρακλείου.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace