Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Skalidou, Eirini"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Συγκριτική μελέτη ανάμεσα στους τελειόφοιτους φοιτητές του τμήματος κοινωνικής εργασίας του ΤΕΙ Ηρακλείου Κρήτης και των παιδαγωγικών τμημάτων προσχολικής, δημοτικής και ειδικής αγωγής του πανεπιστημίου Θεσσαλίας, σχετικά με την ετοιμότητα τους για υλοποίηση προγραμμάτων περιθανάτιας αγωγής και διαχείρισης πένθους σε παιδιά.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2019-06-21) Κουτρούπη, Ελένη; Σκαλίδου, Ειρήνη; Koutroupi, Eleni; Skalidou, EiriniΗ παρούσα εργασία αναλύει διεξοδικά το θέμα της ετοιμότητας για την υλοποίηση προγραμμάτων περιθανάτιας αγωγής και της διαχείρισης του πένθους σε παιδιά, των τελειόφοιτων φοιτητών στα τμήματα των Παιδαγωγικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, καθώς και του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης. Η εργασία χωρίζεται σε δύο ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν το θεωρητικό και το ερευνητικό κομμάτι του θέματος. Το θεωρητικό κομμάτι περιλαμβάνει τα τρία πρώτα κεφάλαια. Στο ερευνητικό μέρος παρουσιάζεται η έρευνα με ερωτηματολόγια κλειστού τύπου σε τελειόφοιτους των τμημάτων. Η εργασία ολοκληρώνεται με την περαιτέρω συζήτηση των αποτελεσμάτων και με την παράθεση της βιβλιογραφίας που χρησιμοποιήθηκε. Σκοπός μελέτης είναι να εξετάσει τους παράγοντες, προσωπικούς και εργασιακούς, που επηρεάζουν την ετοιμότητα των μελλοντικών κοινωνικών λειτουργών και των μελλοντικών εκπαιδευτικών λειτουργών, αφενός για να σχεδιάσουν και να πραγματοποιήσουν προγράμματα περιθανάτιας αγωγής και διαχείρισης πένθους για παιδιά και αφετέρου να διαχειριστούν λειτουργικά το πένθος των παιδιών από την απώλεια. Τα κύρια συμπεράσματα που διεξήχθησαν είναι ότι υπάρχει μια αδυναμία στη διαπαιδαγώγηση πέραν των ορίων των πανεπιστημιακών σπουδών σε θέματα διαχείρισης της απώλειας και του θανάτου. Επίσης, το μεγαλύτερο μέρος των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν βρίσκεται σε ετοιμότητα στο να διοργανώνει προγράμματα περιθανάτιας αγωγής, λόγω πολλών κατάλοιπων της σημερινής κοινωνίας, αλλά και λόγω αντιλήψεων και συναισθηματικών αδυναμιών.