Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Skantzaki, Markela"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Πως επηρεάζει η διαδικτυακή διαφήμιση τους πολίτες του Ηρακλείου.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2018-03-28) Μαυροφοράκη, Μαρία; Σκαντζάκη, Μαρκέλα; Mavroforaki, Maria; Skantzaki, MarkelaΗ παγκόσμια επικράτηση του διαδικτύου και η χρήση των κοινωνικών μέσων (social media) από την πλειοψηφία των ανθρώπων τα τελευταία 5 χρόνια έχουν αλλάξει τη μορφή της παραδοσιακής διαφήμισης και έχουν ουσιαστικά εξαλείψει τις στρατηγικές των πολιτικών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται μέχρι στιγμής. Τα τμήματα μάρκετινγκ και διαφήμισης μεγάλων εταιρειών παρακολουθούν με έκπληξη τις δραματικές αλλαγές που συμβαίνουν σχεδόν καθημερινά στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Οι χρήστες του Διαδικτύου δεν είναι πλέον παθητικοί δέκτες που παρακολουθούσαν ή άκουγαν μια διαφήμιση. Σήμερα οι χρήστες ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρουσιάζονται ταυτόχρονα σε κάποιο μέρος του πλανήτη και έχουν τη δυνατότητα να παρεμβαίνουν κυριολεκτικά όχι μόνο στην προώθηση των προϊόντων αλλά και στην παρέμβαση της παραγωγικής διαδικασίας, με συμμετοχή σε έρευνες, προτάσεις και αλλαγές στη μορφή των προϊόντων. Η εποχή της αλληλεπίδρασης των ανθρώπων με τα αγαθά και τις υπηρεσίες που προσφέρουν είναι εδώ. Η ηλεκτρονική διαφήμιση έχει αλλάξει κυριολεκτικά τον τρόπο με τον οποίο οι αγοραστές αναζητούν και επιλέγουν, έχοντας πρόσβαση σε μια παγκόσμια αγορά χωρίς σύνορα.