Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Sklavounaki, Eleni"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και το πράσινο μάρκετινγκ στα πλαίσια της εταιρείας Α.Ε.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2022-12-19) Σκλαβουνάκη, Ελένη; Sklavounaki, EleniΣτα πλαίσια της παρούσας εργασίας εξετάζεται η έννοια του πράσινου Marketing, και θα ήταν ορθό να συνδυάσουμε την έννοια αυτή με την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης καθώς οι εταιρείες είναι απαραίτητο να εφαρμόζουν δομές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ώστε να προχωρήσουν σε πρακτικές πράσινου Marketing. To πράσινο Marketing αφορά την εμπορία των προϊόντων που υποτίθεται ότι είναι προτιμότερα από περιβαλλοντική άποψη σε σχέση με άλλα. Έτσι το πράσινο μάρκετινγκ περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της τροποποίησης του προϊόντος, των αλλαγών στη διαδικασία παραγωγής, της βιώσιμης συσκευασίας, καθώς και της τροποποίησης της διαφήμισης. Κατόπιν όλων των προαναφερθέντων, η παρούσα εργασία θα διαρθρωθεί σε οκτώ συνολικά κεφάλαια, προχωρώντας από το γενικό στο ειδικό. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο θα εξεταστεί η διαδικασία του σχεδιασμού της επιχειρησιακής στρατηγικής marketing στην οποία περιλαμβάνεται και το marketing mix. Έπειτα θα αναφερθούμε στο πράσινο marketing, και στα προϊόντα και στα επιμέρους στοιχεία που αυτό περιλαμβάνει. Στην συνέχεια θα δούμε τα συστήματα CRM, καθώς είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικά στο να καταγράφουν τις αντιδράσεις των πελατών και σε επόμενο κεφάλαιο αναλύουμε την καταναλωτική συμπεριφορά αυτή καθ’ αυτή. Όντας το πράσινο Marketing, μια καινοτόμα πτυχή της επιχειρηματικότητας, θα αναλύσουμε την επιχειρηματικότητα αλλά και την καινοτομία, ενώ μετά θα συνδέσουμε το πράσινο Marketing με την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Τέλος, η συγκεκριμένη εργασία κλείνει κάνοντας εκτεταμένη αναφορά σε ένα Case Study του Ομίλου TITAN. Ευελπιστώ η παρούσα εργασία να αποτελέσει ένα εμπεριστατωμένο εγχειρίδιο για μελετητές του πράσινου marketing και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.