Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Skoulakis, Konstantinos"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία μάρκετινγκ των ξενοδοχείων 5* στις περιφερειακές ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού, 2021-09-06) Σκουλάκης, Κωνσταντίνος; Skoulakis, KonstantinosΤο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται καθημερινά από εκατομμύρια ανθρώπους για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους. Οι εταιρείες στις σύγχρονες κοινωνίες διαφημίζονται, αξιολογούνται, επικοινωνούν μέσω των social media. Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται συγκεκριμένα στον κλάδο του τουρισμού απευθύνονται σε ένα καταναλωτικό κοινό το οποίο αυξάνεται διαρκώς, είναι ενημερωμένο, απαιτητικό και έχει πολλές και διαφορετικές επιλογές. Η Ελλάδα βασίζει την οικονομία της στον τουρισμό και ένας δημοφιλής τουριστικός προορισμός είναι η Κρήτη. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να εξετάσει σε ποιο βαθμό τα ξενοδοχεία 5 αστέρων στις Περιφερειακές Ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου αξιοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για σκοπούς που σχετίζονται με το μάρκετινγκ και την επικοινωνία με το πελατειακό κοινό τους. Η εργασία αρχικά εισάγει τον αναγνώστη στις έννοιες του διαδικτύου, εστιάζοντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην έννοια του τουρισμού, στην προβολή του μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και στην Κρήτη ως τουριστικού προορισμού. Τέλος, και προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός της διατριβής, γίνεται εκτενής μελέτη των ξενοδοχείων 5 αστέρων των Περιφερειακών Ενοτήτων Χανίων και Ρεθύμνου ως προς τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με κατάλληλα μέσα παρουσιάζεται η παρουσία των ξενοδοχειακών μονάδων στο Facebook και το TripAdvisorενώ εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την διαδραστικότητα των ξενοδοχείων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυξάνουν την αλληλεπίδραση με το κοινό τους.