Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Stamoulias, Andreas"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανάπτυξη 3D παιχνιδιού με javascript και κύρια εργαλεία το unity και το blender.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., 2012-02-09T12:02:26Z) Σταμούλιας, Ανδρέας; Stamoulias, AndreasΣτόχος της πτυχιακής εργασίας είναι να καταγραφούν οι διαδικασίες δημιουργίας ενός σύγχρονου παιχνιδιού, από τα πρώτα στάδια της σχεδίασης των μοντέλων και του περιβάλλοντος, μέχρι τον προγραμματισμό και την δημιουργία του εκτελέσιμου αρχείου. Κατάτην διάρκεια αυτής, θα ασχοληθούμε με τις τεχνικές και τις μεθόδους για το βέλτιστο αποτέλεσμα μεταξύ εμφάνισης και λειτουργικότητας. Τέλος θα αναφερθούμε στα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την σχεδίαση αυτού του παιχνιδιού και στις τεχνικές που ακολουθήθηκαν μέσα σε αυτά. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο πρόγραμμα 3ds Max της Autodek, στις τεχνολογίες που προσφέρει αλλά και στον τρόπο που χρησιμοποιήθηκε από εμάς. Ακόμα παρουσιάζεται μέσα από παραδείγματα η τεχνική box modeling και η διαδικασία του uvw unwrap. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το πρόγραμμα ZBrush της Pixologic, αναφέρονται οι τεχνολογίες που προσφέρει αλλά και για τις νέες τεχνολογίες που συναντάμε, όπως αυτή του pixol, polypaint και του sculpt modeling. Τέλος συνεχίζοντας το παράδειγμα του προηγούμενου κεφαλαίου, δείχνουμε την διαδικασία που ακολουθήσαμε για την δημιουργία του hi-poly mesh, αλλά και τους τρόπους χρήσης του προγράμματος για την εξαγωγήτων textures. Στο επόμενο κεφάλαιο αναφερόμαστε σε ένα ακόμα πρόγραμμα σχεδίασης 3D περιεχομένου, το Blender game engine. Παρουσιάζονται τεχνικές για την δημιουργία σκελετικού συστήματος (Armature) και χρήση του modifier Inverse Kinematics, τον τρόπο και την διαδικασία σύνδεσης του mesh με το armature και την διαδικασία weight painting των bones. Τέλος αναφερόμαστε στις τεχνικές για την δημιουργία animation, στους Action, NLA και Ipo Curve editors, αλλά και στους τρόπους export των animations. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μια εκτενή αναφορά στο Unity game engine περιγράφονται όλες της δυνατότητες και τεχνολογίες που προσφέρει. Στην συνέχεια παρουσιάζουμε τον editor, μέσα από περιγραφή του βασικού μενού και των παραθύρων του, τι αντιπροσωπεύουν, καθώς και τον τρόπο χρήσης τους. Ακόμα αναφερόμαστε στα components που παρέχει, επεξηγούμε τις WrapMode και Layer λειτουργίες των animations και αναλύουμε την λειτουργία βασικών function, όπως τις Awake, Start, Update. Τέλος παρουσιάζονται και επεξηγούνται μέσα από παραδείγματα, αρκετά σημεία του κώδικα που αναπτύξαμε Στο τελευταίο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε το τελικό αποτέλεσμα της πτυχιακής μας, μέσα απότην ανάλυσητου game-play, την περιγραφή των γραφικών στοιχείωντης οθόνης και τις διάφορες λειτουργίες που έχουμε αναπτύξει.