Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Stampolas, Ioannis"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Location based marketing.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2018-09-11) Πασπάλα, Ασημίνα; Σταμπόλας, Ιωάννης; Paspala, Asimina; Stampolas, IoannisΤα τελευταία χρόνια οι φορητές συσκευές, δηλαδή τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets, γνωρίζουν μια ταχεία τεχνολογική εξέλιξη και μπαίνουν στην καθημερινή ζωή ολοένα και περισσότερων ανθρώπων. Ο λόγος γι’ αυτό είναι ότι με τις νέες τους δυνατότητες διευκολύνουν ολοένα και περισσότερο τις καθημερινές δραστηριότητες των χρηστών. Τα χαρακτηριστικά των συσκευών αυτών προσέλκυσαν την προσοχή των στελεχών του μάρκετινγκ, με αποτέλεσμα να βρουν τρόπους να τις εντάξουν στις προωθητικές τους ενέργειες. Ένας τρόπος, είναι το μάρκετινγκ γεωγραφικής στόχευσης (Location Based Marketing, LBM), το οποίο χρησιμοποιεί το χαρακτηριστικό ανίχνευσης τοποθεσίας των φορητών συσκευών για να στείλει όσο το δυνατόν εξατομικευμένα, έγκαιρα και σχετικά με την τοποθεσία μηνύματα. Στόχος του LBM είναι τα μηνύματα αυτά να ενδιαφέρουν τον πιθανό πελάτη που κινείται γύρω από ένα κατάστημα, έτσι ώστε να τον πείσουν να εισέλθει σε αυτό για να πραγματοποιήσει μια αγορά που δεν είχε προγραμματίσει. Για να στείλει τέτοια μηνύματα μια εφαρμογή απαιτείται η συναίνεση του χρήστη, που συνήθως δίνεται κατά την εγκατάσταση της εφαρμογής. Η παρούσα εργασία ασχολείται με το να εξηγήσει τις βασικές έννοιες και τεχνολογίες που χρησιμοποιεί το LBM και να αναλύσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Επίσης, κάνει λόγο για τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της στρατηγικής αυτής, καθώς και για τους λόγους για τους οποίους οι χρήστες επιτρέπουν ή όχι την πρόσβαση στην τοποθεσία τους. Επιπλέον, παρουσιάζει κάποιες εφαρμογές για φορητές συσκευές που χρησιμοποιεί και περιγράφει ορισμένα επιτυχημένα παραδείγματα εταιρειών που μέσω του LBM αύξησαν τις πωλήσεις τους και την επισκεψιμότητα στο φυσικό ή εικονικό κατάστημά τους.