Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Stergiou, Alexandros"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Στρατηγικές διαφοροποίησης με σκοπό απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2017-07-03) Καψούλιος, Μιχαήλ; Στεργίου, Αλέξανδρος; Στεργίου, Αντώνιος; Kapsoulios, Michail; Stergiou, Alexandros; Stergiou, Antonios
    Καθώς ο κάθε συγγραφέας βλέπει από την δική του σκοπιά την έννοια της στρατηγικής, δεν υφίσταται μόνο ένα ορισμός της. Ωστόσο, ένας από τους επιφανέστερους ακαδημαϊκούς της στρατηγικής των επιχειρήσεων, ο Porter, διατύπωσε ότι η στρατηγική είναι «η τοποθέτηση της επιχείρησης στο περιβάλλον της». Η επιχείρηση διαθέτει τρεις κυρίαρχες επιλογές αναφορικά με τη στρατηγική που πρόκειται να ακολουθήσει: τη στρατηγική ηγεσίας κόστους, τη στρατηγική διαφοροποίησης και τη στρατηγική εστίασης (είτε με ηγεσία κόστους, είτε με διαφοροποίηση). Η παρούσα πτυχιακή εργασία αρχικά σκοπεύει στην θεωρητική προσέγγιση του θέματος με απώτερο στόχο την κατανόηση της άποψης του πως θεωρούν οι πελάτες αλλά και τα στελέχη επιχειρήσεων τις διαφοροποιημένες παρεχόμενες υπηρεσίες μέσω της έρευνας. Το ερευνητικό μέρος της εργασίας πραγματοποιήθηκε με την διανομή ερωτηματολογίων κλειστού τύπου σε δείγμα 90 ατόμων, προκειμένου να συγκεντρωθούν δεδομένα σχετικά με τις στρατηγικές διαφοροποίησης με σκοπό απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που χρησιμοποιούν επιχειρήσεις του λογιστικού και του τουριστικού κλάδου αλλά και πως αντιλαμβάνονται οι πελάτες αυτών των κλάδων τις διαφοροποιημένες υπηρεσίες που τους παρέχονται. H έρευνα πραγματοποιήθηκε έπειτα από προσωπική συνάντηση των ατόμων αυτών και έτσι όταν τους δόθηκε το ερωτηματολόγιο, σχεδόν όλα τα άτομα δέχθηκαν να συμμετάσχουν σε αυτή. Τα ζητήματα που σχετίζονται με τους περιορισμούς της έρευνας που πραγματοποιήθηκε για τους σκοπούς της παρούσας εργασίας αφορούν αρχικά το μικρό δείγμα που ερωτήθηκε. Λόγω έλλειψης χρόνου, το δείγμα της έρευνας ήταν μικρό οδηγώντας σε αποτελέσματα τα οποία πιθανόν να μην είναι πλήρως αντιπροσωπευτικά. Επίσης, τα δεδομένα επηρεάζονται από την υποκειμενικότητα των απαντήσεων των στελεχών και των πελατών που ερωτήθηκαν.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace