Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Strora, Enea"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διαφήμιση in-game: πλεονεκτήματα, περιορισμοί και μέλλον για τους διαφημιστές.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2018-07-10) Στρόρα, Ενέα; Strora, EneaΗ διαφήμιση παίζει καθοριστικό ρόλο στην καθημερινότητα μας καθώς μας περιτριγυρίζει, στην τηλεόραση, το διαδίκτυο, το ραδιόφωνο, κινηματογράφο, τα κινητά τηλέφωνα, τα περιοδικά. Με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και τον κατακερματισμό των μέσων μαζικής ενημέρωσης – Social Media – καθώς και την μείωση της απόδοσης των διαφημιστικών μηνυμάτων είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη και δημιουργία καινούργιων τρόπων διαφήμισης σε διαφορετικό περιβάλλον. Ένας νέος τρόπος διαφήμισης εμφανίστηκε, αυτός της διαφήμισης μέσα στα βιντεοπαιχνίδια, ένα περιβάλλον το οποίο δεν έχει αξιοποιηθεί τόσο όσο τα άλλα μέσα προώθησης από τους διαφημιστές. Η προώθηση μέσα στα βιντεοπαιχνίδια αρχίζει να καταλαμβάνει περισσότερο έδαφος και να κερδίζει υποστηρικτές καθώς η διαφήμιση μέσα στα βιντεοπαιχνίδια είναι πολλά υποσχόμενη με πολλά πλεονεκτήματα. Η εργασία αυτή προσπαθεί να παρουσιάσει μια θεωρητική προσέγγιση με βάση δευτερογενή δεδομένα τα οποία επικεντρώνονται κυρίως στα πλεονεκτήματα, τους περιορισμούς για τους διαφημιστές καθώς και το μέλλον της διαφήμισης μέσα από τα βιντεοπαιχνίδια.