Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Syntychakis, Efthymios"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανάπτυξη εφαρμογής με τη χρήση του Microsoft Kinect Sensor.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., 2012-07-05T11:03:06Z) Συντυχάκης, Ευθύμιος; Syntychakis, EfthymiosΣε αυτήν την εργασία παρουσιάζεται μια πολύ-τροπικη φυσική διεπαφή χρήστη με όνομα MIDAS (Multimodal Interface Directed by Action Sentences). Το MIDAS χρησιμοποιεί κινήσεις, φωνητικές εντολές κι άλλους τρόπους ανθρώπινης επικοινωνία, εντοπίζοντάς τους με τεχνολογίες όπως αναγνώριση κίνησης του σώματος, φωνής, έκφρασης – κίνησης προσώπου, ερμηνεύοντας τους ως λέξεις Με τις λέξεις αυτές σχηματίζει προτάσεις με τις οποίες ο χρήστης μπορεί να διαχειριστεί τις τρέχουσες εφαρμογές του υπολογιστή. Η πολύ-τροπικότητα στις εισόδους επιτυγχάνεται με τη χρήση του Microsoft Kinect το οποίο παρέχει εικόνα χρώματος, χάρτη βάθους και ήχο. Το MIDAS βασίζεται σε ένα general container το οποίο τρέχει στο παρασκήνιο λειτουργώντας ως ενδιάμεσος μεταξύ της πολύ-τροπικής εισόδου και των εφαρμογών που τρέχουν σε ένα υπολογιστή.. Εξηγούμε την αρχιτεκτονική του συστήματός μας και παρουσιάζουμε παραδείγματα χρήσης του.Τεκμήριο Ανοικτή-προσαρμόσιμη πλατφόρμα δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα, 2016-07-14) Συντυχάκης, Ευθύμιος; Syntychakis, EfthymiosΤα παιχνίδια μπορούν να χαρακτηριστούν και ως προσομοιώσεις αληθινών καταστάσεων/δραστηριοτήτων, μέσα όμως σε ένα πλαίσιο ασφάλειας έτσι ώστε ο παίκτης να κερδίσει γνώση από τα λάθη του χωρίς ακραίες επιπτώσεις. Είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο μάθησης, όχι μόνο για μικρές αλλά και για μεγαλύτερες ηλικίες. Η δημιουργία τέτοιων παιχνιδιών χρειάζεται παιδαγωγούς οι οποίοι θα προσαρμόσουν το παιχνίδι με βάση κάποιο καθορισμένο κοινό και τις ανάγκες αυτού, έτσι ώστε να είναι αποτελεσματικό. Επίσης, οι καθηγητές πρέπει να μπορούν να δημιουργήσουν απλά παιχνίδια για τους μαθητές στην τάξη για να εξηγήσουν απλές έννοιες. Με αυτές τις δυνατότητες, το ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι θα μπορούσε να ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι περισσότερες πλατφόρμες δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών δεν διαχωρίζουν τους παραπάνω ρόλους κάνοντας δύσκολη την διαδικασία δημιουργίας για ένα δάσκαλο. Επιπλέον, δεν παρέχουν τη δυνατότητα συνεργασίας με ήδη αναγνωρισμένες τεχνικές όπως SCORM. Η διπλωματική, αυτή, εργασία αναφέρεται στην αρχιτεκτονική μιας ανοικτής πλατφόρμας δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην οποία οι παιδαγωγοί θα θέτουν κάποιο πλαίσιο κανόνων μέσα στο οποίο θα δημιουργούνται τα παιχνίδια. Η διεπαφή της εφαρμογής θα προσαρμόζεται ανάλογα με το πλαίσιο κανόνων και τις επιλογές του χρήστη.