Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tanku, Celesta"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διερεύνηση της επίδρασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην συμπεριφορά των τουριστών.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2014-10-07T13:57:03Z) Γλαμπεδάκη, Μαρία; Τάνκου, Τσελέστα; Glampedaki, Maria; Tanku, CelestaΤα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης των εργαλείων του συμμετοχικού διαδικτύου (Web 2.0), τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τις επιχειρήσεις. Ο τουρισμός ως βιομηχανία που στηρίζεται αλλά και εξαρτάται από τη διακίνηση της πληροφορίας, έχει επηρεαστεί σημαντικά από τη νέα αυτή μορφή του διαδικτύου. Η διάδοση της χρήσης των εργαλείων και των τεχνολογιών του Web 2.0 από τους τουρίστες αλλά και από τις τουριστικές επιχειρήσεις είναι, σε παγκόσμιο επίπεδο, ένα φαινόμενο που αναπτύσσεται ραγδαία. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν στους χρήστες μια νέα γενιά εργαλείων προσωπικής έκφρασης και επικοινωνίας και επιφέρουν κρίσιμες αλλαγές στα μοντέλα συμπεριφοράς των τουριστών ως προς τον τρόπο με τον οποίο αναζητούν, αξιολογούν, παράγουν, αγοράζουν και καταναλώνουν πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνήσει τους λόγους, τους τρόπους και το βαθμό στον οποίο οι τουρίστες χρησιμοποιούν τα ποικίλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που πλέον έχουν στη διάθεση τους (π.χ. Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Pinterest, TripAdvisor, κ.ά.) σε τρεις φάσεις του ταξιδιού τους: πριν το ταξίδι, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και μετά το ταξίδι. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της πτυχιακής, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο σε δείγμα Ελλήνων τουριστών – χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα αποτελέσματα της εργασίας έρχονται να διαφωτίσουν ένα αντικείμενο για το οποίο τα τελευταία χρόνια υπάρχει έντονο ακαδημαϊκό και επιχειρηματικό ενδιαφέρον.