Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tarpov, Simeon"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Η σημασία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για την τουριστική βιομηχανία.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2016-07-11) Ταρπόβ, Σίμεον; Tarpov, Simeon
    Στο πλαίσιο αυτής της πτυχιακής εργασίας θα αναλύσουμε το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (e-marketing) και την σημασία του για την σύγχρονη τουριστική βιομηχανία. Αρχικά θα κάνουμε μια ιστορική αναφορά στο διαδίκτυο και στην συνέχεια θα αναλύσουμε την έννοια του e-marketing και τις λειτουργίες του. Επίσης θα αναφέρουμε τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του. Στην συνέχεια θα δούμε τι περιλαμβάνει η τουριστική βιομηχανία και τα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος. Στα επόμενα κεφάλαια θα δώσουμε βάθος σε τέσσερα από τα πιο σημαντικά εργαλεία Ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Θα μιλήσουμε για την ηλεκτρονική παρουσία της επιχείρησης και για τα εργαλεία του ηλεκτρονικού εμπορίου στον τουριστικό τομέα, πιο συγκεκριμένα για τις δυνατότητες κράτησης και πληρωμής online. Στην συνέχεια θα αναφερθούμε στο Social Media Marketing και την ραγδαία ανάπτυξη και εφαρμογή του στην βιομηχανία του τουρισμού. Στο επόμενο κεφάλαιο αναλύουμε το Mobile Marketing και πως αυτό αλλάζει ολόκληρη την συμπεριφορά των ταξιδιωτών. Θα παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα και συμπεράσματα από την ερευνά που έγινε στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας. Κλείνοντας θα δοθούν προτάσεις για την σωστή εφαρμογή του Ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για τις τουριστικές επιχειρήσεις και οργανισμοί.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace