Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Theocharis, Anagnostis"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανάλυση μεθόδων προώθησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2018-10-08) Θεoχάρης, Αναγνώστης; Theocharis, AnagnostisΤο διαδίκτυο είναι ένα σημαντικό κομμάτι τον επιχειρήσεων, είτε είναι μεγάλη είτε μικρή επιχείρηση, και αυτό διότι με το κατάλληλο Marketing οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη τους προσελκύοντας νέους πελάτες από όλο τον κόσμο που ενδιαφέρονται για το προϊόν/υπηρεσία τους. Η παρούσα εργασία έχεις ως σκοπό να κάνει μια εισαγωγή στα διαδικτυακά εργαλεία που μια ξενοδοχειακή μονάδα μπορεί να εκμεταλλευτεί ώστε να πετύχει τους στόχους της, ως στόχος μπορεί να είναι να αυξήσει της πωλήσεις της προσελκύοντας νέους πελάτες που ψάχνουν ή ήδη γνωρίζουν τον προορισμό που θέλουν να ταξιδέψουν και αναζητούν διαμονή, να ενδυναμώσει το Brand του κ.α. Πιο συγκεκριμένα, στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην έννοια Marketing και Digital Marketing. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται περιγραφή των Digital εργαλείων: • Website • Search Engine Optimization • Social Media Marketing • Online Travel Agencies • Metasearch Engines • E-mail Marketing • Pay-Per-Click Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναλυτική περιγραφή στα Google Ads κα η δημιουργία δύο καμπανιών 1. Καμπάνια αναζήτησης με σκοπό την προστασία του Brand σου 2. Καμπάνια προβολής με σκοπό την προώθηση προσφοράς