Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Theodoropoulou, Elisavet"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Search engine marketing εφαρμογές. Ανάπτυξη και απήχηση ως διαφημιστικό μέσο. Έρευνα αποτελεσματικότητας, απόδοσης και χρήσης τόσο από το καταναλωτικό κοινό όσο και από τον εγχώριο εμπορικό κόσμο.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2014-01-21T22:04:30Z) Θεοδωροπούλου, Ελισάβετ; Theodoropoulou, ElisavetΣκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετηθεί το search engine marketing και συγκεκριμένα οι εφαρμογές, η ανάπτυξη και η απήχησή του ως διαφημιστικό μέσο. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα, συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία, άρθρα σε περιοδικά, αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας, χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Το δείγμα αποτέλεσαν Έλληνες καταναλωτές που μένουν στην Αθήνα. Το βασικό συμπέρασμα της έρευνας, είναι πως πολλοί καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές μέσα από το διαδίκτυο, ενώ όσοι το αποφεύγουν το κάνουν λόγω ασφάλειας στις συναλλαγές τους, ακόμα και επειδή θέλουν να βλέπουν αυτό που αγοράζουν. Τα πιο συνηθισμένα ροϊόντα που αγοράζουν είναι τα εισιτήρια (κάθε είδους, ακολουθούν τα ηλεκτρονικά είδη (dvd, κινητά, υπολογιστές κ.λπ.), λιγότερο είδη για το σπίτι και ακόμα λιγότερο είδη ένδυσης. Επίσης όλοι οι ερωτώμενοι αναφέρουν ότι η σύσταση κάποιου γνωστού τους προσώπου τους επηρεάζει θετικά στην επιλογή μιας ιστοσελίδας. Τέλος, ο πιο συνηθισμένος τρόπος αναζήτησης είναι η αναγραφή του είδους του προϊόντος ή της υπηρεσίας σε μια μηχανή αναζήτησης. Αν αναζητούν προϊόν συγκεκριμένης μάρκας, τότε αναγράφουν και την μάρκα.