Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Theodorou, Panagiota"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Τεχνικές προώθησης τραπεζικών προϊόντων. Μελέτη περίπτωσης (Εθνική Τράπεζα).(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, 2013-10-18T09:36:33Z) Θεοδώρου, Παναγιώτα; Theodorou, PanagiotaΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει γίνει με σκοπό τόσο την αποτύπωση των σύγχρονων αρχών προώθησης τραπεζικών προϊόντων όσο και για την εκτενή και λεπτομερή ανάλυση του προιοντικού χαρτοφυλακίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος ( Ε.Τ.Ε) καθώς και των μεθόδων προώθησης των προϊόντων αυτών. Η μελέτη ξεκινά από την ανάλυση των βασικών αρχών Μάρκετινγκ και τη διαδικασία διαχωρισμού των συναφών διαδικασιών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Έπειτα η μελέτη εξειδικεύει σταδιακά καταλήγοντας στις βασικές δομές του τραπεζικού μάρκετινγκ καθώς και στην ποιοτική ανάλυση του τραπεζικού μείγματος καθώς και του μείγματος προώθησής του. Σε επόμενη ενότητα γίνεται η ανάλυση του επικοινωνιακού προφίλ που κατά κόρων χρησιμοποιείται από τις τράπεζες . Στην δεύτερη ενότητα της πτυχιακής μελέτης, αναφέρω την ποσοτική και ποιοτική ανάλυση της περιπτωσιολογικής μελέτης της Ε.Τ.Ε.. Στην τελευταία ενότητα διαμορφώνεται το συμπέρασμα της εργασίας ,το μάρκετινγκ είναι το εργαλείο που θα δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ της τράπεζας και του καταναλωτή.