Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Theona, Eustathia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Αγοραστική Συμπεριφορά του Σύγχρονου Έλληνα στο Διαδίκτυο. Λόγοι Προτίμησης Ομαδικών Διαδικτυακών Αγορών (GBS).(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2014-01-16T14:18:22Z) Θεονά, Ευσταθία; Theona, EustathiaΣήμερα, το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας πλέον όλων σχεδόν των ανθρώπων παγκοσμίως. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές από τις καθημερινές τους δραστηριότητες να συμπεριλαμβάνουν τη χρήση του διαδικτύου. Μια από αυτές τις δραστηριότητες είναι και οι αγορές τους, μέρος των οποίων γίνεται πλέον μέσω ηλεκτρονικών καναλιών διανομής. Με άλλα λόγια το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται μέρα με τη μέρα όλο και περισσότερο. Ταυτόχρονα, ειδικότερα σήμερα, εν μέσω μιας βαθειάς οικονομικής ύφεσης, η οποία έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του εισοδήματος των καταναλωτών και κατ’ επέκταση τη δραστική αλλαγή στην καταναλωτική τους συμπεριφοράς, λόγω μειωμένης αγοραστικής ικανότητας, αναζητούνται συνεχώς νέοι τρόποι οικονομικής αλλά ταυτόχρονα ποιοτικής κατανάλωσης. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω στοιχεία, σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να προσεγγίσει την καταναλωτική συμπεριφορά των ατόμων στο διαδίκτυο, ποιο είναι το προφίλ του διαδικτυακού καταναλωτή και ποια είναι η σχέση του και οι αντιλήψεις του αναφορικά με τα Group Buying Sites, τα οποία αποτελούν κάτι σχετικά νέο και καινοτόμο στις ηλεκτρονικές αγορές. Αδιαμφισβήτητα οι καταναλωτές πλέον στρέφονται προς αυτά τα sites όλο και περισσότερο, γιατί συνδυάζουν στις αγορές τους τόσο τις χαμηλές τιμές όσο και την ποιότητα των προϊόντων.