Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Thiele, Sebastian"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μελέτη ικανοποίησης επισκεπτών στη Κρήτη.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2019-02-05) -; Thiele, SebastianΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί η χρήση της μάρκας στους προορισμούς και να σχεδιαστεί μία μάρκα προορισμού για τον Νομό Ηρακλείου Κρήτης. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα πτυχιακή εργασία είχε ως στόχο να καταγράψει τα συστατικά στοιχεία της μάρκας προορισμού, να καταγράψει τα στάδια και τα πλεονεκτήματα από τη δημιουργία ταυτότητας και εικόνας των τουριστικών προορισμών και να προσδιορίσει τους παράγοντες που επιδρούν στον σχηματισμό της εικόνας ενός τουριστικού προορισμού. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με χρήση κατάλληλου ερωτηματολογίου σε δείγμα 250 τουριστών (146 άνδρες και 104 γυναίκες). Από την ανάλυση των δεδομένων παρατηρήθηκε ότι σημαντικοί λόγοι επιλογής ενός τόπου διακοπών είναι οι επικρατούσες κλιματολογικές συνθήκες και το φυσικό περιβάλλον του τόπου επιλογής, η ασφάλεια που παρέχεται στον τόπο προορισμού αλλά και το οικονομικό ζήτημα. Οι τουρίστες διατυπώνοντας την άποψη τους γενικά για την επίσκεψη τους στην Κρήτη έδειξαν ιδιαίτερη ικανοποίηση από τις προσφερόμενες υπηρεσίες γεγονός το οποίο μπορεί να οδηγήσει στον στόχο της πραγματοποίησης περαιτέρω επισκέψεων. Οι σημαντικότεροι λόγοι που έκαναν τους επισκέπτες να επιλέξουν το Ηράκλειο ήταν να περπατήσουν την πόλη και να τη γνωρίσουν, να απολαύσουν τις παραλίες, να συμμετάσχουν σε εξόδους και να ικανοποιήσουν τις καταναλωτικές τους ανάγκες. Φαίνεται λοιπόν ότι στο Ηράκλειο οι τουρίστες δραστηριοποιήθηκαν σε συνήθειες που πραγματοποιούνται στις μεγάλες πόλεις ενώ δεν αναζήτησαν τα αξιοθέατα και την πολιτιστική κουλτούρα της περιοχής. Τέλος, προέκυψε ότι η πλειοψηφία των επισκεπτών θα πρότεινε το Ηράκλειο σε τρίτους (οικογένεια, φίλους κτλ) για ενδεχόμενη επίσκεψή τους.